Iznenađenje!!!

Počelo je jučer. Došla sam k Filipu i Ivi i predložila da im napravim zajednički blog. Pristali su. Napravila sam blog pod imenom Hana Zvonko Dado. Ali, Filip je stavljao neke snimke s YouTube-a. Uglavnom utrke auta i motora. Zato sam ja mojoj Ivi odlčila napraviti ovaj blog. Iva, uživaj! naughty

10.03.2008. u 12:49 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovaj blog je posvećen mojoj prijateljici (Filipovoj sestri) Ivi kojoj ćemo joj ga predatikiss


O meni:


Ime: Iva
Prezime: ....
Razred:5.a
Naj frendice: Mateja,Dorea i Ivana

--Volim--

-dečke
-čokoladu
-sladoled
-Tošea
-Šola
frendice i frendove


--Ne volim--

-Mariju Prugovečki
-preseravanje
-cure
-školu
-jednu učiteljicu

Linkovi

Dnevnik.hr

Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

Doreafino

Filiphrvatska



Vratila sam se

Evo me opet nisam bila jako dugo tu ,ali sam se vratila
prvo pohvaljujem svoju prijateljicu Doreu Antolović ,a zatim svoga brata Filipa Šimunca koji su mi napravili ovo moje najveće blago moj novi blog.

Evo mene

nije me bilo jako jako dugo. ali evo opet sam tunemam vam što pričatiajde dragi mojikiss kisss kisss cmok cmok cmok