srijeda, 26.04.2006.

MOJ DESETI DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HY!!!!!!
EJ ljudi moji,.. Kako ste ????? Ja sam super jer ste me jakooooooo iznenadili sa svojim komentarima,.. uuuuuuuuuhhhhhhh da je bar tako svaki post :+) smijeh No i nekim sitnicama u životu trebamo biti zadovoljni.. zar ne????thumbup Danas mi se nije ništa važno desilo, osim što sam dobila 4 iz zemljopisa ( onaj test koji sam učila preko praznika),... tako sam happy smokin
U školi fakat nije ništa bilo.,, danas sam malo učila povijest, jer sutra pišemo,.. mad JOJ,.. ovaj cijeli i sljedeći tjedan nas ili pitaju ili pišemo headbang,................
I tako idem ja još malo učiti,... držite mi fige :)
I još jednom hvala svima na komentarima,...
mah
wave
cerek

- 20:49 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Monitor.hr













AKO ME NEŠTO ŽELITE PITAT ILI MOŽDA DATI KOJI PRIJEDLOG ILI SE SAMO ŽELITE DOPISISVAT JAVITE MI SE NA MOJU EMAIL ADRESU: i_v_a_5@net.hr
MySpace Layouts

MySpace Layouts

O MENI

-ja sam Iva
-imam 13 god
-idem u 7.g.
-volim tulume, šminku, pse, uglavnom sve što je zabavno!!!
-njabolje frendice: Iva & Anja & Monika
-najboljifrendovi: Ante & Antonio & Luka & Dražen,...
-bavim se: plesom,skijanjem, pjevanjem,,....
-imam dvije seke i jednog buraza
-imam najboljeg susjeda zlatnog retrivera Benia!!!!!!!
-to je to za sad o meni!!!!!!!!!!!!!!!!
Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ljudi koje cu vjerovatno spominjt, a za vas su nepoznati:

ANJA-MOJA BEST SUSJEDA I UJEDNO BEST FRIEND
IVA-MOJA TAKOĐER NAJBOLJA PRIJATELJICA
MONIKA-ZAKON CURA,KOJU NIKAD NEĆU ZABORAVITI,..
BENI-ANJIN PAS I NAJBOLJI SUSJED
NIKOLINA-ANJINA SEKA
MARIJANA-MOJA NAJSTARIJA SEKA
LAURA-MOJA NAJMLAĐA SEKA
MARIO-BEST BURAZ
IVANA-JAKKO DOBRA CURA, S KOJOM SAM SE TEK SAD POČELA MALO BOLJE DRUŽITI
MARIJANA 2-MOJA ISTO TAKO JAKOOOOO DOBRA FRENDICA KOJA (ISTO KAO I JA ) MINISTRIRA
blog layouts