petak, 21.04.2006.

JOŠ NEŠTO JAKO VAŽNO,...

E NIKAD NISMA MISLILA DA ĆU OVO REĆI,rolleyes NO NJEMCI SUTRA UJUTRO IDU I MENI JE JAKO ŽAO,..namcorno NEEEEEEEEEEEE!!!!!!! TOLIKO SU MI PRIRASLI SRCU,.. DA JE TO NEMOGUĆE yes SVIH NJIH ŠESTERO,.. PA DA BAR MOGU OSTATI JOŠ JEDAN DAN no,.. ALI NEMOGU,.. NEVEJRUJEM DA CU IH IKAD VIŠE U ŽIVOTU VIDJETI namcor
MA NE ZNAM ŠTA DA VIŠE NAPIŠEM, JER SAM SE TAMAN NAVIKNULA NA NJIH I ODMAH ODU K VRAGU burninmad
PA ZAMISLITE VI DA STE U TAKVOJ SITUACIJI yes,.. I KAD STE NEKOG TAKO ZAVOLJELI kiss I ONDA ODMAH ODU, ALI NE NA PRIVREMENO, NEGO NA ZAUVIJEK mad,.... PA ZAŠTO JE MENI UVIJEK TAKO??? ZAŠTO UVIJEK KADA MI BUDE SVE ZA 5, ODMAH SVE To NESTANE????????puknucu nono
ŠMRC,......:(((((

- 23:31 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Monitor.hr













AKO ME NEŠTO ŽELITE PITAT ILI MOŽDA DATI KOJI PRIJEDLOG ILI SE SAMO ŽELITE DOPISISVAT JAVITE MI SE NA MOJU EMAIL ADRESU: i_v_a_5@net.hr
MySpace Layouts

MySpace Layouts

O MENI

-ja sam Iva
-imam 13 god
-idem u 7.g.
-volim tulume, šminku, pse, uglavnom sve što je zabavno!!!
-njabolje frendice: Iva & Anja & Monika
-najboljifrendovi: Ante & Antonio & Luka & Dražen,...
-bavim se: plesom,skijanjem, pjevanjem,,....
-imam dvije seke i jednog buraza
-imam najboljeg susjeda zlatnog retrivera Benia!!!!!!!
-to je to za sad o meni!!!!!!!!!!!!!!!!
Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ljudi koje cu vjerovatno spominjt, a za vas su nepoznati:

ANJA-MOJA BEST SUSJEDA I UJEDNO BEST FRIEND
IVA-MOJA TAKOĐER NAJBOLJA PRIJATELJICA
MONIKA-ZAKON CURA,KOJU NIKAD NEĆU ZABORAVITI,..
BENI-ANJIN PAS I NAJBOLJI SUSJED
NIKOLINA-ANJINA SEKA
MARIJANA-MOJA NAJSTARIJA SEKA
LAURA-MOJA NAJMLAĐA SEKA
MARIO-BEST BURAZ
IVANA-JAKKO DOBRA CURA, S KOJOM SAM SE TEK SAD POČELA MALO BOLJE DRUŽITI
MARIJANA 2-MOJA ISTO TAKO JAKOOOOO DOBRA FRENDICA KOJA (ISTO KAO I JA ) MINISTRIRA
blog layouts