srijeda, 19.04.2006.

MOJ TRECI DAN!!!

HY!!!!
Kako ste mi vi???? Ja sam do sada bila jako sretna i sada sam procitala od jedne osobe blog i jako me rastuzio njen zadnji postno!!!!
Jadana,.. ona ima decka s kojim je (ako se ne varam) 9 mj. i sada je shvatila da njen decko voli njenu najbolju frendicu i njena najfrendica njega,.. nono,...
A ona je bas dobra i ima srca, pa ga se odrekla,...yes
Pa daj mi recite koliko bi ljudi na ovom svijetu to napravilo????????
Pa svaka joj cast,.. ali ako joj ta "frendica" bar nekako nezahvali,... mislim ako joj bar kaze hvala ili mozda nesto slicno,..,... rolleyes
Ali u svakom slucaju mislim da je ta cura dobro postupila, jer bi vecina cura ostala s njim tj. bila bi sebicna,.... yes
Ta osoba koja bude (ako bude) citala ovaj post ne zelim da se uvrijedi, jer sam ja samo htjela pomoci (njoj)a i bome drugim ljudima koji čitaju moj post da im otvorim oci i neka vide da na ovom svijetu ima dobrih ljudi i da ako se oni slucajno nadu u slicnoj situaciji, neka ucine pravedno tj. isto kao sto je i ucinila ta cura,...
To bi bilo to za danas o toj curi i o takvim situacijama,... Sad cu vam ukratko ispricati danasnji dan,.. Ovakorolleyes:Ujutro kad sam se probudila (tj. kada su Švabe otišli u grad pa su me oni probudili) gledala sam kao i svako jutro televiziju,.. zatim je Anja došla kod mene i bili smo na internetu i uredivale svoje blogove,..... kasnije je Anja trebala na rucak i ja kako nissam imala pametnijeg posla zaspala sam,.. i taman sam se probudila na svoju najdrazu seriju "POD ISTIM KROVOM." I tako dok sam ja odgledala sve svoje serije dosle su i Švabe,.. onda sam s njima bilia i tako smo se zezali sve dok oni nisu (točnije prije sat i pol) otisli van,.. e onda sam crkavala od dosade pa smo (ANJA I JA) otišle van šetat Benia,.. i bile samo sve do sad,.. i tako je ovaj dan bas proso bez veze,.. UGLAVNOM sutra idem u AUSTRIJU u SHOPPING thumbup!!!!!!!!!!!
Jedva cekam da odem si nesto kupiti u h&m, ca, new yorker,.... e sada moram ici ,.. cujemo se sutra mah
wavecerekparty

layout for myspace

S. Valentine images

-TAKVO SRCE IMA ONA CURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 22:11 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Monitor.hr













AKO ME NEŠTO ŽELITE PITAT ILI MOŽDA DATI KOJI PRIJEDLOG ILI SE SAMO ŽELITE DOPISISVAT JAVITE MI SE NA MOJU EMAIL ADRESU: i_v_a_5@net.hr
MySpace Layouts

MySpace Layouts

O MENI

-ja sam Iva
-imam 13 god
-idem u 7.g.
-volim tulume, šminku, pse, uglavnom sve što je zabavno!!!
-njabolje frendice: Iva & Anja & Monika
-najboljifrendovi: Ante & Antonio & Luka & Dražen,...
-bavim se: plesom,skijanjem, pjevanjem,,....
-imam dvije seke i jednog buraza
-imam najboljeg susjeda zlatnog retrivera Benia!!!!!!!
-to je to za sad o meni!!!!!!!!!!!!!!!!
Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ljudi koje cu vjerovatno spominjt, a za vas su nepoznati:

ANJA-MOJA BEST SUSJEDA I UJEDNO BEST FRIEND
IVA-MOJA TAKOĐER NAJBOLJA PRIJATELJICA
MONIKA-ZAKON CURA,KOJU NIKAD NEĆU ZABORAVITI,..
BENI-ANJIN PAS I NAJBOLJI SUSJED
NIKOLINA-ANJINA SEKA
MARIJANA-MOJA NAJSTARIJA SEKA
LAURA-MOJA NAJMLAĐA SEKA
MARIO-BEST BURAZ
IVANA-JAKKO DOBRA CURA, S KOJOM SAM SE TEK SAD POČELA MALO BOLJE DRUŽITI
MARIJANA 2-MOJA ISTO TAKO JAKOOOOO DOBRA FRENDICA KOJA (ISTO KAO I JA ) MINISTRIRA
blog layouts