prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

za sve teenagere

Linkovi

gloria
matea
čmarina
kate
krizman
ana
roby
bruna

O meni

Zovem se: Iva
Živim u: Zadru
Idem u: OŠ Šime Budinić
U: 6.razred
Neda mi se pisati što volim,a
što ne,a vjerojatno nikog i
nije briga!
Imam puuuno frendica,a
naj frendice su mi:
Matea,Bruna,Marina,
Ana,Anđela,Andrea,
Lucija,Petra i Nikolina.
Ima ih još puno,ali ove
su mi od svih najdraže.
O njima čete puno saznati
kroz postove.
Pozdrav svima njima,mojoj obitelji
i najboljem razredu na svijetu:6.a

Free Hit Counters
Free Hit Counters





subota, 16.12.2006.

Kako je bilo na mom ročkasu!

U 15.30h našli smo se ispred škole.Naravno,po običaju čekali smo Brunu,koja se pojavila tek oko 16.15h.Bila sam pretrpana poklonima!!!Zakon su!!!Dok smo se 'dogegali' do kafića,u kojem sam slavila rođendan prošlo je najmanje 30min.Prvo nam je bilo malo dosadno,pa smo otišli napraviti đir do rive.Neki su dečki pušili.Kad smo se vratili došla je pizza,jupinjami.Sve smo pojeli.Onda smo opet otišli do rive,ali smo se brzo vratili.Cure su nagovorile dečke da igraju s nama bocu izazova.Ubrzo se netko dosjetio da igramo igru semafor.Tu je bilo svega i svačega.Ne želim govoriti o tome jer bi se neke osobe mogle naljutiti.Uglavnom bilo je od ljubljenja u obraz do žvaljenja.Krizman je bio u depresiji,najvjerojatnije zbog Matee...Rođendan mi je trajao NAŽALOST samo do 21h.Bilo nam je ODLIČNO!!!!!!Kad sam došla kući prvo što sam napravila je bilo otvaranje poklona...što sam sve dobila!!!Neke cure iz razreda (neću reći koje) su mi kupile tange!!!Neke crne...Dobila sam i dva parfema,hrpu blokova,Roby mi je donio neku igru s avionima...baš za mene!!!haha...,a Krizman mi je dao 40 kuna.Dobro je i to.
Ajde vidimo se sutra....
ki$$



| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.