<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

petak, 12.10.2007.

*Sjeti se kad zaboli te,i dođe ti da pronađeš me,NA DUŠI tad me potraži,tamo čekam te*

Oh,oh... evo i doso opet red na meneee ...
Ma neka,volite vi moje postove jelda ?? : )
Pa ovakoooo ... da pocnem,al na pocetkuuu ...
Odma vam govorim,da vam ovo nece bit ono ...
ko Karmenin post - kilometaaarski ...
Nego onooo ... prosjecaaan ... heheheh ...
Pa da pocnem : )
Veceras lazareti ???
Hm,ocekujem dobru zabavu !
Jer inaceee,fkt odustajem od njih...
Prosli puut je bilo sranjeee,tako da... dajem im
jos jednu sansuuu ... a ako je uprskaju,nema trece !
Hahahah ... : D
Tako daaaa ... veceras se moran zabavit : )
I ti Karmen istooo ... hiihihih ... ; )


*Jer nocas mi je potrebna,
veza bez obaveza*


Jes,jes... potrebna je : )
Al ofc da se nece ostvaaarit ... al etooo...
Optimisticnooo treba razmisljaaat ... hihihi ...
I tak ... u mene skoro pa sve po starooom...
Nemaaa jedinica u skoli : ) ...
Ljubav - moze stat ...
Zivot ukraaatko - ide ide i ide : )
Ovih danaaa sam full sretnaaa,bez razlogaaa ... al eto,neka saaam ... hihihi...
Veceras lazeee ... sutra hm - hm ... necu govorit staaa : P
Nesmijem ! : D
I onda neeedjeljaaa ... al neka,neka ... ja cu iskoristit ova 2 dana za zabavu ... hehehehe ...

*Budi mi zbogom moja mala,
u srcu cuvaj sve sto sam ti dala,
budi mi zbogom moja mala,
za svu tvoju ljubav zauvijek hvala*


I eto ... u mene se sve nekako vraca na svoje mjestooo ... vise nisam tuzna ... jer ono koji bi ja kurac bila tuzna sa 14 godinaaa ... ajde bogati ,bit ce vremena i za to : D

E daaa ... zaboravih vas napomenut,posto ste nesto zaboravili na moj bloogg.... ja vas podsjecam .. http://teja001.blog.hr ... KOMENTARI ...
faleee mi ... hihihiih ... a dobro ae,oprastam ovaj put : )
Negoo... vi ?? Kako ste mi ???
Ja vam idem u Rim ... znate ???
Hahahahah ... isuse,ako nisam 500 puta rekla,ubij me : )
Ma dobro ae necu viseeee,iden caaa ... fkt mi se neda vise pisaaat .. : P
Iden vidit kako mi stoji odijelo za praaaksu,hahahah ....
Volin vas najvišeee ...
Al posebnoooo : )
Ivy & Karmen & Ivu & Mariju & Lukru & Đurđu & Belmu & Barbiku : )
Pussaaaa !

*PRIJATELJI,
često mislim na vas!*


BY : Tea

12.10.2007. u 16:48 • 41 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About the girls : )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karmen & Tea :)



Jedna o drugoj

~Tea~
Jednostavna osoba,
Obara s nogu s njezinim
smijehom ( doslovno ) ! :D
Rijetko kad cete je vidit tuznu,
Voli i cijeni svoje prijateljice,
i one nju :)
Msn: tea_vuletic@hotmail.com


~Karmen~
Uzasno tvrdoglava
osoba,puna ponosa :D
Al svejedno je vecinu
vremena sretna & nasmijana.
Volimo je bas onakvu kakva je :)
Msn: karmen_leto@hotmail.com






Slikice

Stradun / Lovrijenac :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Izlasci :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tein rodendan :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kolendavanje :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Lean on me,when you're not strong,
i'll be you're friend,i'll help you carry on*

ethankYOU

xcake || babes layout
yumei-k || juvenile brushes