<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 08.10.2007.

*Ko je ta, samo pokazi, ja sam luđa i spremna na sve * :D

Olaaa olaaa ljudi moji....evo i Karmen malo svratila :P
Hm....vidim dobro nas je krenulo :)
Odma da se zahvalim na komenarima, samo tako nastavite :D
Kao sto ste sigurno vec i primjetili, stavile smo nase najdraze u box,
Ima njih jos, ali ovo su ipak one NAJ NAJ :)

*Hej ljepotice, moje prijateljice*

Ajme Boze moj, kako sam se ja sad s mojom Marijom smijala, ne mozete ni zamislit......nikad u zivotu se nisam tako smijala, ali dogodila se jedna mala nezgoda (Marija pssssssst :D), ajme dosta o tome, umrijet cu od smijehaaa...Marija 3 rijeci za tebe BUM,BIBY I NARMEN!!!!hahahaahaa
Boze bolesti!!!

Zatim....skola......uh.....
Meni je zasad stvarno odlicno, ali da naglasim zasad!!
Ima samo jedna jedinica :P Nadam se da ih nece ni bit vise (nemoguce, al' eto :P)
I ovim putem pozdravljam sve moje lude ludakinje iz razreda (K)!!!
Ajme daaaa...da ne zaboravim reci, oni Lazareti ??!!?? Sta su napravili od njih...
O Boze jada!!! Masaaa ljudi mi je reklo da nece ic tamo dok se ne vrati na staro,
A i meni je postalo dosadno, a ako je meni postalo dosadno, onda je vjerojatno svima :P
Jer ja sam inace jako uzbudena kad se ide tamo (hahaha) a sad idem samo da ne stojim doma!! Prema tome, ono se pod hitno treba mjenjat!! :D
Ali sta su ucinili od onoga....ccccc...!!! :S

*Sto ucinio si ti, od zivota mog* (hahaha)

Ah, ljudi, sta da vam kazem, osim toga da idemo u Rim i Bosnu,
Ali to vec sigurno znate, jer ja SVAKI dan o tome pricam,
Vec sam sama sebi postala dosadna :$
Ali sto cete, kad sam ja taaako uzbudena zbog toga :P
E da....u vezi tog Rima stvorio se jedan problem, ali nije za javnost,
To cemo ja i Tea rijesit s nasim don Perom (je li tako Tea :D)
A u Bosnu idemo sad brzo za par dana,(Bosanci *mmmm* buahahahaaa)...
Dakle idemo u Mostar,Sarajevo, na Kupres, onda neko mjesto de spavamo, zaboravila sam kako se zove :P...bla bla...jos neka mjesta
I zamislite sve u 2-3 dana :P ... ne znam kako cemo uspjet, ali dobro,
Moze se svasta dogodit i u autobusu reko bi vam Nino :D

*Sve je lako kad si mlad*

Zatim zelim putem ovog bloga porucit nesto jednoj mojoj ˝prijateljici˝!!
Ja mislim da se nece prepoznat ali nema veze :P
Dakle... ˝draga˝... ne moras se ti meni puhat, ja znam dobro ko si ti,
Tako da mene neces zavarati, a ostale si uspjela koliko ja vidim,
Ali nema veze :D Dakle zapamti.... nisam ja s tobom ovce cuvala :D
Eto toliko za tebe....!!

*Ne vrijedis toliko duso, precjenila si se, mislis meni bit na grbaci,
kako da ne! Svatko ko te vidi najradije bi te puko, samo si za to
stvorena tuko!!!*


Evo za kraj cu rec jos samo nesto!
Puno ljudi me pitalo zasto sam ja s Teom u zadnje vrijeme tako dobra?!
Pa evo zasto!!
-zato jer me ona u potpunosti razumije, u istoj smo situaciji (ljubavnoj)
sto nijedna druga moja prijateljica nije, i jos jedan detalj kojeg necu otkrit (kojeg samo ona zna), jer ipak neki ljudi i posjecuju ovaj blog :P
-zato sto je tako smijesnaaaa, i tako ludaaaa, da u njenom drustvu nikad nije dosadno :)
-zato sto je ona moja Tea i zato jer je puno volim (L)

*Zajedno smo momke gledale, zajedno po rivi setale,
pravile se da smo vazne, ma da smo pametne i snazne!*


Sad idem ca, ali ne brinite, *aj'l be bek sun*

Volim vas sve a posebno mog Zeka :) * Karmen*

08.10.2007. u 18:25 • 73 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About the girls : )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karmen & Tea :)



Jedna o drugoj

~Tea~
Jednostavna osoba,
Obara s nogu s njezinim
smijehom ( doslovno ) ! :D
Rijetko kad cete je vidit tuznu,
Voli i cijeni svoje prijateljice,
i one nju :)
Msn: tea_vuletic@hotmail.com


~Karmen~
Uzasno tvrdoglava
osoba,puna ponosa :D
Al svejedno je vecinu
vremena sretna & nasmijana.
Volimo je bas onakvu kakva je :)
Msn: karmen_leto@hotmail.com






Slikice

Stradun / Lovrijenac :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Izlasci :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tein rodendan :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kolendavanje :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Lean on me,when you're not strong,
i'll be you're friend,i'll help you carry on*

ethankYOU

xcake || babes layout
yumei-k || juvenile brushes