it's only me..

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

--> opis blooga 
ovak, ljudovi vam stvari stoje ovdje... nemojte mi sam mislit da bum ja vama ovdje solila pamet o rapu, i da je to "the best" kaj moze postojat.. ja sve podnosim osim, oprostite, cajki.. al ko hoce nek izvoli! nemam ja nista protiv vas kao osobe ak vi ne slusate istu mjuzu ko ja, da se odmah razumijemo.. ovdje su svi DOBRODOSLI.. ja sam vam jedna mlada dama.. kaj se mislim ono, moze i primijetit.. rofl ovo je moj mali kutak.. i nadam se da mu nitko nebu narusavao mir! ma znate na kaj mislim.. i ak vas zanima o cem bum pisala.. nebum nista obecavala, ak nisam 100% ziher da to mogu i ispunit... ak vas nes zanima, vi sam pitajte! meni ce bit drago ak vam mogu nekak odgovorit, a dat cu sve od sebe...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Counter




 --> LL'inkovi
--> ivana
--> tinči
--> daca
--> kika
--> pupsy
--> fody the don $ 2nite
--> hip hop.proof cura

by: gadura
-to je link cure koja je napravila dizajn, meni se tak nes neda.., iako sam ga malo preuredila..smijeh

 
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hip Hop...?

"Hip hop is inherently political, the language is political. It uses language as a weapon -- not a weapon to violate or not a weapon to offend, but a weapon that pushes the envelope that provokes people, makes people think."
Todd Boyd

"A dedication to, and celebration of street life, and its diverse culture
and contriutions to various art forms today"
Skeeter Rabbit

"A culture given birth by inner city youth in the mid-70's, consisting of four basic elements (graffiti, breakdancing, DJing and MCing) and a creative ideology"
Grand Masta Caz

"To me, hip-hop is an urban cultural reaction fo the experience of being overtly and covertly marginalized by a fully enfranchised white American majority"
Carol Cooper

"Hip-Hop can be many things to many different people - I believe Hip-Hop
is a way of life expressing elements of urban community"
Jade

"Hip-Hop is an urban musical tree that has spawned branches from grafiti to
gangsta rap and is still growing"
Lonzo Williams

"For many young peple - regardless of race, color or economic standing, hip-hop culture is the voice of their often misunderstood and misinterpreted generation - a voice that, up until now, was generally ignored"
Todd Elliot

"An irrevocable expression of the African heart, mind and soul"
DXT



----> zar nisu preslatki..?!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

 13.11.2006., ponedjeljak

the *new me...

ej ljudi.., kak ste vi meni..? pa da vam se napokon javim.., bilo bi vrijeme.., drzite fige, sutra pisem latinski.... bang no dobro.., ovak.., kaj se tice ovog naslova.., pupsy me zamolila tj malo mi je prigovorila da ne pisem bas zanimljive postove ko nekad.., e ljudi to se trazi! da kazete sve kaj mislite.. thumbup pa evo obecajem ti da bum sad nastojala pisati onakve zanimljive postove ko na starom blogu.., al zapravo je jedini problem kaj bas i nemam vremena.. i to me ubija u pojam..ni decka si nisam vidjela vec tri dana.., a fakat smo si blizu tak da ono.. al potrudit cu se.., a ak ocete mogu ih pisat i na stari blog.., nema beda.. sam ljudi recite tak da ja znam kaj vi ocete citat.. ak ocete vremensku prognozu.., ma nema beda.. yes sam recite..!

a kaj se tice plesa, a bit ce mi zao al idem u bec i gotovo.., valjda ce se isplatit.. pa budem to nekak nadoknadila..., i hvala svima na savjetima..

i pupsy, pa kaj bi se ljutila na tebe zbog toga.., sigurno me zezas.. :)

Image Hosted by ImageShack.us


ljudi ja se sad primam knjige.., ostavim vam komentare.., i jurim na ucenje.., a sta je tu je.., pusam vas sve.. kiss smijeh pa-pa...
- 18:24 - Komentari (23) - Isprintaj - #