28.08.2006. / ponedjeljak

eat my shorts

pa evo i ja sam se vratila....i naravno cim smo se vratili mama mi kaze da moramo ici kupiti torbu i vec znam sta slijedi-ne ova mi se ne svida,ne ova je premalena,ova prevelika....uf...gnjavaza...kad se samo sjetim testova,zadace,ucenja,vike profesora-zapravo kod ponekih je to krestanje,propadam kroz tlo...a evo sad jos malo pa ce cvjetati ambrozija pa cu ja kihati i htjet se ubiti-o, cek pa to se vec sada dogada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!e,zaboravila sam napomenuti ispitivanja-cista katastrofa,jedanput me zena iz matise ispitivala,a bila sam tolko nervozna da sam se fakat tresla,ono usnice su drhtale i ja to kazem svojoj frendici i ona ce meni da to vec zna,-kak,-pa lijepo,bila sam pred cijelim razredom,zaprav pred plocom i to se zbilja vidjelo...kad se samo sjetim zene iz prirode-poslala je ucenika doma jer je piso s kemiskom!!!!!na srecu ja imam 5 iz prirode pa mene ostavlja na miru iako je i mene par puta imala u kandžama..al ipak mi je drago jer cu vidjeti svoje frendove i tak......
ajoooooooooj!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.