03.08.2006. / četvrtak

jagodica bobica,najbolja prijateljica.......


jel vas isto zivcira ona jagoda bob?
meni je to previse smijesno......jeste sam culi glazbu.......

nego to je bio uvod...znam...bezveze...
hajmo sad na moj zivot........
osjecam se cudno..ne,ne...osjecam se stalno gladno!!...mislim,jedno sam jutro pojela oko 8 onih tosteva sa pastetom!!!!
mislim ja to ne razumijem!!!!!!!
kak u pubertetu mozes tak stalno biti gladan,ja,ja to ne razumijem.......
stvarno svasta....
glupost je postala svakodnevnica moga zivota...ma dobro,to vi mozete sami procitati u svakom postu.malo mi se naoblacilo vani....nadam se da nije tak i na moru!
ma kud bas sad!!!!!
sad kad ja....ma vise mi se i neda pisati o moru..sigurno je i vama sve to vec dosadilo...
kaj ne?
ma da..
naravski da je...
ma idem ja sad...
svima veselo citanje!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.