30.07.2006. / nedjelja

cisti shit......

samo da napomenem zakaj sam izbrisala zadnji post-bio mi je cisti shit!!steta nije oko 10,vec oko 3000 kn.ici cu na more jer je u voznom stanjusmijeh!!!
pa zasto nije moj tata bio na dnevniku-ne zelite znati!!!

BACK TO ME-ma sta back to me,u mom se zivotu ne dogada nis zanimljivo osim blage histerije.i ovak i onak meni je strasno dosadno,ma sta radila.voljela bih da kad budem vani da onak padne pljusak,ja vam ponekad obozavam kisu.
jel se vama ponekad cini da vas sve zivcira,ja nemam pojma,ja sam ionak rekla da se u mom zivotu nikad nis zanimljivo ne dogada.
buduci da nemam nikaj pametnog za pisati,pitat cu vas koji vam je najdrazi crtani lik-vi meni napisite aj cu vama na vas blog odgovoriti koji je meni.

ma znam,glupa sam......

koja je vama najdraza boja?...( i to mi napisite u komentarima )

meni ljubicasta..pozdrav svima

odaberite koji vam je blog iz linka najdrazi pa mi napisite.

pozdrav!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.