DoN'T CrY :(


alo mahwave
eo mene vam nacerala moja dora da napisem post lud
tako u srijedu bila na rodendanu aleni kiss i martini mah
bilo je bas dramaa..ma tako u sub mi zenske posle
u grad ovo ono i sve je bilo super dok me jedna
uvrijedila i to previse cry a ta se osoba ponasa kao da me nije
uvrijedila ili mozda toga nije svjesna no
ali meni je sad grozno jer ti je to ipak prijateljica
koja ide s tobom u razred i sve blablatuzan
a ne znam sta cu ni ja vise danas je rijetkos imat pravog prijatelja nazalost namcor
umjesto da budem vesela radi subote sto smo izasle i sve ja sam tuzna
ali ovaj put sa razlogom nono
najgore je kad te prjatelji povrijede jer meni je to onda zbogom mad
ma ode ja necu vas zamarat mojim jadima no
ciaos!

†50† Times...My Heart...Torn Apart......Razor In My Hand...Scar On My Soul...
Image Hosted by ImageShack.us

Ma ne znam ni ja naslov :P


alo mahwave
eo mene yes da se i to dogodi...ja cu vam komat sutra a sad ljepo post napisat
danas sam bila na rodendanu u ana marije bas je bilo ludo,pogotovo iza rodendana
ostale zrinka,ana marija i ja mi setale bzvz a uglavnom smo se napricale
i sve :)..i sutra na rodendan mojoj aleni kiss ma znam ja vec da ce bit drama hehe wink
ma ovih sam dana bila cijela tuzna nikakva ma lud
sama sam sebi rekla necu bit tuzna jer ta osba nije zasluzila niti jednu moju suzu ni nista
tako da sam ljepo odlucila uvijek bit sretan yes
ma eto idem ja umorna sam jos malo cu bit na msnu naravno malo pogledat
televiziju i na spavanac smijeh
pozzam:moje sisters :),
alenu,zrinku,ana mariju ma svih koje nisam nek se osjecaju pozdravljeno :)

†65† Times...My Heart...Torn Apart......Razor In My Hand...Scar On My Soul...
Image Hosted by ImageShack.us

LOoDniCA fino

Alo!sto ima u vas...evo dosla i ja napisat post da se i to
dogodi..ovaj tjedan ludnica..ocjene su mi katastrofa a eto jbg..nemoze uvijek
sve bit bajno :)..
stara u pon.u skolu isla =( radi jeb... zadace iz matke mad
dobro je na kraju proslo party..
u utorak 7.sati uf puknucu..nismo imali 6 sat kemiju tako pustila nas yes
i talijanski 7 sat svih pustila jedinom da cemo ostat ja i neno odg.ma mrs :(
i na kraju nestalo struje pa posli ca..tako da me nije pitala cool
srijeda-josipi bio imendan pa nas zenske iza skole vodila na pizzu u lausa,onda bzvz posle u park sjele na onaj vrtuljak po stare dane pa se vrtile zajeb..... i tako sve u svemu nam je bilo
super yes..i onda ljepo dosla doma na moj vjerni msn smijeh
ma eto ne znam ni ja sta rec :)
evo sad se dop. sa ovima sa msna...a evo vam nekih ludih pjesama a necu rec od koga
ja se pisala dok sam citala ludroflrofl

lasta poleti i na granu sleti,
i sjedne u krilo de joj je milo zubo

loza gori borovina stoji,
na moru i travi,nema gladi,
ima se kompica,i ludica,
nema mosta to nam je dosta lud

moja rijec znaci sve nema te sto pasive,
haldovina na mulju,i u blatu i u tulju,
lozi se plin i stroji jedan mlin...(sine wtf cool)

nema vune,nego tune,
i nade lune zujo

loda kane
di ga dubun bane
hekla ja tiga ruga ti
mozjekla osjekl
nisetinski mlin(pametnjakovic zubo)

idem ja..nadam se da ste se nasmijali jer sam ja crkla XD jos kad znam
ko je ovo piso hhh zujo..
pozzam:alenu,doru,jopy,barby,ivonu,tinu,anu :)
i svima koje sam zaboravila velika kiss




†190† Times...My Heart...Torn Apart......Razor In My Hand...Scar On My Soul...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...†...Tears Of Sorrow...†...


...O meni...

Zovem se Mia...
sad cu 8.raz..imam 13 god...
Volim dosta toga...
Najvise ne volim umisljene glupace i nepravdu -.-
Slusam uglavnom metal i rock...
Ako me zelite bolje upoznat ili popricat:

miasica@hotmail.com


PoSjeTiTe ;)

Alena
Ana-Marija
Dolores
Josipa
Barbara
Ana
Ima nas
Titaa
hooligani
Tea
Ivana
Lea


...Pjesme...

°Da je bar ljubav pisana olovkom
da se jednostavno obriše.
Duša tad ne bi ostala prazna
nakon što zauvijek odeš...°


Image and video hosting by TinyPic

°Čemu voljeti
kad ljubav se boli vraća?
Čemu ljubiti
kad poljubac ranu ostavlja?
Zašto čekati
kad u čekanju prolaze dani?
Zašto šutjeti
kad je tišina glasnija od riječi?
Čemu plakati
kad suze ništa ne znače?
Što će ruke
kad zagrljaja u njima nema?
Što će prsti
kad dodira mekog ne osjete?
Što će osmjeh
kad je tuga kraljicom postala?
Čemu voljeti
kad srce ostaje prazno?
Čemu ljubiti
kad iza ljubavi ostaje bol?°


Image and video hosting by TinyPic

°Rijeka suza, rijeka boli,
što zbog tebe teče
jer te srce moje voli
sve jače i jače.

Ta je rijeka gorka
jer me ti ne voliš,
boli svaka kap iz oka
jer me ti ne ljubiš.

Moje ruke dodira željne
bez tebe su ostale,
moje usne ljubavi žedne
živjeti su prestale.°


Image and video hosting by TinyPic

°Bez tebe...
sve je nula.
Bez tebe...
moja duša je trula.
Bez tebe...
ne pjevaju ptice.
Bez tebe...
ne sviraju žice.
Bez tebe...
ne padaju kiše.
Bez tebe...
mene nema više.
Bez tebe...
moje srce plače.
Bez tebe...
tijelo ludo skače.
Bez tebe...
moje biće vene.
Bez tebe...
više nema mene...°


Image and video hosting by TinyPic

°Tužna je naša ulica,
Otkada nisi tu..
Jer tužnu pjesmu pjevaju,
Oni što ostaju...
Iste smo snove sanjali,
Istom se nadali..
Drugi su igru vodili,
I snove ukrali..°


Image and video hosting by TinyPic

°I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along.°


Image and video hosting by TinyPic

°And if I bleed, I’ll bleed,
Knowing you don’t care.
And if I sleep just to dream of you
And wake without you there,
Isn’t something missing?°


Image and video hosting by TinyPic

°Teško je kad ti je duša neshvaćena,
kad volis a ljubav ti nije uzvračena,
kad tvoji snovi ostanu samo žarista
kad ti netko znaci sve a ti njemu nista.°


Image and video hosting by TinyPic

°Kad te nema moji snovi se izgube,
moja masta se zamrzne,
moje usne ne govore,
moja dusa se izbrise i sve bol postane!°


Image and video hosting by TinyPic