1st post - Nijedan sanjar nije premalen, nijedan san nije prevelik - Blog.hr

Dizajn:×rAiN dRoP×

×

×

×

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LiNkOvI

tinche mah.... ovu djevojku neznam kako da opisem.....pise predivno.....i voljela bi da ju bolje znam...

kisna noc... jedna posebna kisa u jednoj posebnoj noci.... djevojka je stvarno posebna..

D.W.....jako realna osoba...volim njegovo razmisljanje...otvara mi oci u novim smjerovima sa svojim tekstovima...vuce hvala ti na svemu.....poseban si za mene.........

..Sleeping Sun.. jedna mala zaljubljena dusa koja me svojim postovima vraca u stvarnost i ukazuje mi ono sto je realno, a ne ono u sta ja sljepo vjerujem


Photobucket
friends forever



†CrAdLe oF FiLtH-NyMpHeTaMiNe†

LaId tO tHe rIvEr
MiDsUmMeR, I wAvEd
A "V" oF bLaCk sWaNs
On wItH hOpE tO tHe gRaVe
AnD tHoUgH ReD SepTemBeR
WiTh sKiEs FiRe-pAvEd
I bEgGeD yOu aPpEaR
LiKe a tHoRn fOr tHe hoLy oNeS

CoLd wAs mY sOuL
UnToLd wAs tHe pAiN
I fAcEd wHeN yOu LeFt mE
A rOsE iN tHe rAiN....
So I sWoRe tO tHe rAzOr
ThAt nEvEr, eNcHaInEd
WouLd yOuR dArK nAiLs oF fAiTh
Be pUsHeD tHrOuGh mY vEiNs aGaIn

BaReD oN yOuR tOmB
I'm a pRaYeR fOr yOuR LoNeLinEsS
AnD wOuLd yOu eVeR sOoN
CoMe aBoVe oNtO mE?
FoR oNcE uPoN a tiMe
On tHe bInDs oF yOuR LoNeLinEsS
I cOuLd aLwAyS fiNd tHe sLoT fOr yOuR sAcReD kEy

SiX fEeT dEeP iS tHe iNcIsIoN
In mY hEaRt, tHaT bArLesS pRisOn
DiScOuLouRs aLL wItH tUnNeL vIsIoN

SuNseTTeR...
NyMpHeTaMinE

SiCk aNd wEaK fRoM mY cOnDiTiOn
ThIs LusT, tHiS vAmPyRiC aDdicTioN
To HeR aLoNe iN fuLL sUbMisSioN

NoNe beTTeR...
NyMpHeTaMinE

NyMpHeTaMinE, NyMpHeTaMinE...
NyMpHeTaMinE gIrL.

NyMpHeTaMinE, NyMpHeTaMinE...
My NyMpHeTaMinE gIrL.

WiCkEd wItH yOuR cHaRm
I'm ciRcLeD LiKe pReY
BaCk iN tHe foResT
WeRe wHisPeRs peRsUaDe
MoRe sUgAr tRaiLs
MoRe wHiTe LaDy LaId
ThAn piLLaRs oF saLt...
(kEePinG SoDoM aT aT bAy)

FoLd tO mY aRmS
HoLd tHeIr mEsSaGe aWaY
AnD dAnCe oUt tO tHe mOoN
As wE dId iN tHoSe goLdEn dAyS

ChRisTeNinG sTaRs
I rEmEmBeR tHe wAy
We wErE nEedLe aNd sPoOn
MisLaId iN tHe buRnInG hAy

BaReD oN yOuR tOmB
I'm a pRaYeR fOr yOuR LoNeLinEsS
AnD wOuLd yOu eVeR sOoN
CoMe aBoVe oNtO mE?
FoR oNcE uPoN a tiMe
On tHe bInDs oF yOuR LoNeLinEsS
I cOuLd aLwAyS fiNd tHe sLoT fOr yOuR sAcReD kEy

SiX feEt dEeP iS tHe iNciSioN
In mY hEaRt, tHaT bArLesS pRiSoN
DiScOuLouRs aLL wItH tUnNeL vIsIoN

SuNseTTeR...
NyMpHeTaMinE

SiCk aNd wEaK fRoM mY cOnDiTioN
ThIs LusT, tHiS vAmPyRic aDdicTioN
To HeR aLoNe iN fuLL suBmisSioN

NoNe beTTeR...
NyMpHeTaMinE

NyMpHeTaMinE, NyMpHeTaMinE...
NyMpHeTaMinE gIrL.

NyMpHeTaMinE, NyMpHeTaMinE...
My NyMpHeTaMinE gIrL.


Photobucket


Prijateljice, ako te jednom slome
i ako ti suze zamute vid,
budi hrabra i ne dopusti
da na tvom licu ostane trag...
Ako jednom možda zavoliš i
onda ti to ukradu,
ne dopusti da ti nametnu neku
glupu nadu...
Ako te žele tješiti reci im ne,
jer ja sam hrabra i
mogu preživjeti sve,
a ako ti slomljeno srce
pod težinom ponosa ispiju
i ostave tragove,
pruži mi drhtave ruke i
ne govori ništa,
jer ja ću znati da su
ti ukrali njega...
Ja ću biti tu i zajedno
ćemo pustiti suze da
teku i glas da vrišti,
a kad život jednom
postavi zid između nas,
zajedno krast ćemo cigle,
jer ćemo uvijek mrziti iste
stvari i lažne prijateljice!
Znam da ti nećeš,
a zaboraviti te ni ja neću,
jer smo nekada zajedno
vraćale izgubljenu sreću!

O mEnI

Photobucket

jedna mala ociju smedjih,
kose smedje..................
odjevena skoro uvjek u crno
jedna mala dobrog srca,
i dobre duse......... mala koja
voli, ali koja je i voljena......
mala koja se ponasa kao andjeo,
a voli rock...... ja sam jedna mala
koja uopce nije mala, koja voli
furati starke, ofucane hlace, stare
narukvice..... jedna mala koja
voli piti kavu i uz nju zapaliti......
jedna mala koja je ustvari tako
jednostavna......

Photobucket

Nemoj nikome nikada reći
Da je postojala jedna ' mala' ...
Da je bila tvoja,
I sve ti dopuštala, sve dala...
Nemoj nikome nikada reći
Da si otišao iz njenog života
Kao tama...
Nemoj im priznati nikad
Da je ' mala' ostala sama...
Nemoj nikome nikada reći
Da je plakala i patila...
Da si ' maloj ' značio,
A nije te vratila...
Nemoj nikome nikada reći
Da je ponos uništio sve...
Tko zna hoće li opet biti sretna?
Nemoj nikome reći,
Molim te...
Nemoj nikome nikada reći
Da ' mala' trebala te...
I da je mala bojala se;
Svega čega bojiš se...
I kada gledaš ' malu' -
Ona gleda te...
I kada druge te žele -
Ona ne da te...
Nemoj nikome nikada reći
Da su ti govorili
Da za tu ' malu' nisi...
I nemoj im nikada reći
Da su je pitali:
' Zaljubljena ti si? ' .
Nemoj nikome nikada reći
Da im je morala reći ' ne ' ...
Nemoj nikome nikada reći
Da bio si joj sve...
I nemoj im reći
Kako bile su teške noći te;
Kada si ' maloj ' ulazio u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...
A ti si bio sretan,
Nisi znao za putove tuge...
Nemoj nikome nikada reći
Da njene noći bile su duge...
Nemoj im reći
Da je ' mala' zbog tebe sve izgubila...
Jer, bila je sretna kad te poljubila...
I nemoj nikada nikome reći
Da si ' malu' bar malo volio,
Da si ju za oprost molio...
Samo im reci
' žaliti neću ' ...
Ali, nemoj nikada nikome reći,
Da nakon svega -
' mala ' želi ti sreću...
I želi te bar kao prijatelja,
želi da kažeš joj sve...
Nemoj nikada nikome reći
Da ' mala ' nije mogla
Tebi reći ' ne '...
I nemoj im reći
Da ' mala' još uvijek
zbog tebe diše...
Da ' mala' zbog tebe umire
I zbog tebe stihove piše...
Nemoj nikome nikada reći
Da ' mala' zbog tebe sja...
I nemoj im reći
Da ta ' mala' sam JA ...

free hit counter

hit counter

Peyton 6 Billion

six billion people
in the world....
six billion souls
and somethimes all
you need is one......


You meet people who forget you.
You forget people you meet.
But sometimes you meet
those people you can't forget.
Those are your 'friends !

''Sometimes pain becomes such
a huge part of your life that you
expect it to always be there, because
you can't remember a time in your
life when it wasn't. But then one day
you feel something else, something
that feels wrong, only because it's
so unfamiliar. And in that moment
you realize you're happy.''

„Lazy trip to heaven on the wings of
your love Banana moon is shining in the sky,
Feel like I'm in heaven when you're with me
Know that I'm in heaven when you smile,
Though we're stuck here on the ground,
I got something that I've found
And it's you.“

Hey, friend,
the flowers are
all gone,
and the sunshine
is hiding in
the wintery sky,
so I wanted to
send you a
warm hug and
some sunshine
to let you know
you're in my
thoughts today.
I'll do my best
to send you
the warmth of summer
when winter winds
come your way.
( this is for my old friend)

Photobucket


jUsT sOmE pIc

converse



subota, 03.05.2008.

1st post

dobro dosli u moju malu utopiju.......
ovo mi je prvi post na ovom blogu........
posto neznam sta da pisem...... samo
cu vas sve toplo pozdraviti...... vidimo se
tj. chitamo se sljedeci puta...... bye bye.....

03.05.2008. u 13:03 • 11 komenTaRapRinTaj×

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.