Pick me, choose me, love me? No? Ok, fuck you then! :*
subota, 04.02.2012.
Dosta mi je više. Stalno smeta neko treći. Prije sam za to ja bila kriva, al sad nisam. Promijenila sam se. Djelomično i zbog njega. Uvijek sam ga odbacivala jer je jedini bio dobar prema meni i mislila sam: Gle, voli te, on bude uvijek tu u 'rezervi'. Sama sam si kriva jer sam ga izgubila. Ne krivim ga. I ja bi to napravila na njegovom mjestu. Al ako me je ikad voljel tolko kolko je govoril, i ak sam mu napokon pokazala da mi je stalo, i da sam se promijenila, da više nisam gadura. Da bi se trudila oko njega i čuvala ga u srcu ko nijedna prije mene, onda da dobim odgovor tipa: volim te ko najbolju frendicu? Ajde budi iskren pa reci da voliš nju. Želiš nju. Biraš nju. Mene nećeš niti čuti više, il se javiš, pričamo dva dana u komadu, i onda samo napišeš laku noć, ignoriraš me i radiš budalu od mene? Super si mi ej. Odluči kaj oćeš! Ja ne znam čitati misli! Ne mogu! Psihički i fizički mi je nemoguće. Slušam Replicu-Svi smo pozvani. Liriksi ubijaju! Bilo bi predivno. Da svi skupa, svi ljudi na svijetu sjednemo na travu, navijemo Marleya, spljugamo joint, i MOŽDA, ali MOŽDA bi imali mir u svijetu barem na 2-3 sata. Žalosno. Droge nam trebaju da se nebi ljutili jedni na druge i vodili ratove. Ne, nemam jedan od onih dana u mjesecu kad mi sve ide na kurac. OPĆENITO MI SVE IDE NA KURAC. Nemrem više tak. Neda mi se. Neda mi se gledati po televiziji da su ubili ovog-onog zbog tog i tog. Il čitat po novinama da su političari opet ukrali par milijuna kuna/eura. Zabrij da smo svi takvi. Ubijamo, krademo, pljačkamo... Onda bi nam bilo bolje? Zapravo, nebi. Pekla bi nas savijest, mi smo drugačiji, znamo cijeniti stvari, volimo vidjeti izraz na licu nekoga kome kupiš poklon, ili daš čak najmanju sitnicu koja toj osobi mnogo znači.. E pa meni niš ne znači ak nemam to s kim podijeliti, ak nemam njega koji me trenutno ignorira. Teško je. Teško je buditi se i okrenuti pogled prema hrpi narukvica na ruci, vidjeti jednu na kojoj je trzalica i na kojoj piše NJEGOVO ime. Njegovo. Ime onog koji me više neće u životu ni ko frendicu. Koji se praktički igra samnom jer zna kolko mi je stalo. Zamijenili smo uloge. Prije je on bio žrtva, a ja igračica. Sad sam ja žrtva, a on igrač. Brzo učiš, bravo B. ;)

| 17:27 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |



"I cry when angels deserve to die."


Hvala na višku inspiracije, u mom gradu je glupo voziti skejt. Ja sam Fabrička Greška generacije, dovoljno pametan, šteta previše slep.





credits
Design: balloons
Adjustment: murderscene