Mr. Axl Rose br. 2 iliti SAVRŠENI! *___*
četvrtak, 08.09.2011.
Znate onaj osjećaj? Onaj, kada upoznajete osobu koja je savršena za vas? Koja izgleda i ponaša se, kao da ste ju baš vi kreirali? Nacrtali? Osmislili? E pa ja znam. Dogodilo se full slučajno i neočekivano, onak. Spontano je bilo. Ruke su mi se tresle. Srce mi je lupalo, točnije, stalo je i brijem da sam na par sekundi klinički bila mrtva i skoro u nesvijesti. Savršeno je savršen na savršeno savršen način. Sluša istu muziku ko i ja, fura isti stil, izgleda ko dečko mojih snova. Axl Rose u mlađim danima, broj 2. Da, to je definitivno on. Identični su. Svi koji me znaju, znaju i moju zaluđenost Axlom. I sad u full običnom danu, dok sam čilala s frendicama i cigaretom u ruci, pojavi se on. Pogleda me predivnim očima, i nasmije se onim jebozovnim osmjehom, a meni glas počinje drhtati. Brijem da sam rekla neke tipa: Amm. Ja sam Ivančica. A kaj da drugo velim kad me onak gleda? xD No, nebitno. I kaj sad? Da ga bocnem na fejsu? Da se sutra slučajno pojavim na nekom mjestu, jer kao, slučajno znam da on onud prolazi? Da se slučajno zabijem u njega i onda se pol sata ispričavam jer sam trapava i ne znam kud hodam? Jok. Prevelka sam pizda za to. Sram me. Sramežljiva sam, makar tak ne djelujem. Mislim, dude, dečko je plakal za curom kad su prekinuli, i držal ju je ko kap vode na dlanu. I još je k tome užasno seksi. I da ja sad to pustim? Ma da, najbolje e. :D Ajde Ivančica, pregrizi ponos i sram i zabij se sutra u njega, al nemoj ga baš na pod srušiti. A možda ni nebi bilo loše da padne na pod, i onda ja padnem na njega.. Hmm. Huhu. :D Oke, skrećem s teme. xD Oću mu pokazat da mi je stalo. Oću se trudit oko njega, jer ima smisla. Kak nekom dat do znanja da ti se sviđa, bez fejsa i sličnih pizdarija? Nije to tak lako. Pustit nekog da ti kopa po srcu, pogotovo kad su te svi prije povrijedili. Mislim, nije da se žalim, al fakat mi se neda opet sprežderavat s sladoledom. Prvo, ode sav đeparac na to, drugo, zdebljala sam se. :O Al opet, ko ne riskira ne profitira. ;)

| 21:58 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |



"I cry when angels deserve to die."


Hvala na višku inspiracije, u mom gradu je glupo voziti skejt. Ja sam Fabrička Greška generacije, dovoljno pametan, šteta previše slep.





credits
Design: balloons
Adjustment: murderscene