No subject for the title ;)
nedjelja, 01.05.2011.
Oke, krenimo dakle bez teme za naslov. Iskreno, ni sama ne znam zašto sam po 5423658754 put otvorila blog. Jednostavno, došlo mi je. Ili mi je očito previše dosadno u životu. Ah, nebitno.
Pa evo, bilo bi pristojno da za prvi put napišem nešto o sebi. Ja sam jedno veliko dijete koje je neshvaćeno u ovom korumpiranom svijetu punom mržnje. Nije mi jasno zašto se svi toliko mrze i toliko brinu o posljedicama?! Život je jedan, ajmo ga iskoristiti najbolje što znamo. Mladost je tu da radimo gluposti, a starost da se tih gluposti prisjećamo i smijemo im se. :D Ja definitivno ne želim jednog dana, sjediti na nekom stolcu s iglama za heklanje i razmišljati o sovojoj maldosti kao da je nikad nije ni bilo.
Moja najbolja prijateljica je jedna od najboljih osoba koje znam. Živi život punim plućima, no još uvijek zna kada treba reći dosta! Zato je volim, ona zna svoje granice i uvijek je tu za mene. Zbilja ne znaš što bi još napisala. Dosadno mi je i ne da mi se više. xD

| 14:43 | Komentari (2) | On/Off | Print | # |



"I cry when angels deserve to die."


Hvala na višku inspiracije, u mom gradu je glupo voziti skejt. Ja sam Fabrička Greška generacije, dovoljno pametan, šteta previše slep.





credits
Design: balloons
Adjustment: murderscene