svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Zaustavi suzu,odbaci tugu
,naći ćeš negdje za oblakom
dugu.Ljepota prijateljstva
neka ti dušu grije,oprosti
životu što savršen nije!

Linkovi=>posjetite ih...ostavite puuno komentara...al meni više....xD...


Tinna

Marina

Veky

Ilija



Tea

Kiko

Koca i Grgo

Brica i ja




Janja

Bara

8.a the best

Nanica




Stipe

Veca

Zarada preko neta



....o MeNi.....

iMe==>Ivana
pReZiMe==>Mmmm....haah
šKoLa==>ekonomska
rAzReD==>1.b
RoDiLa Se==>08.02.1994.
ŽiViM==>u kući..
VoLiM==>zabavu,,subote...
prijatelje,,i naravno dečke...xD

Ne VoLiM==>umišljene fufice,,
dvolične osobe..ŠKOLU..

MsN==>mičem..previše
uppisuju,,

E-mAiL=>girlwithoutbrain@net.hr

et....to je to.....i za kraj eo slika......=).....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

......SvAšTa......

... Baš svaki put kad Tebe vidim, uvijek srce zadrhti.
Kad zorom na Te pomislim, suza suzu pretopi ...


... Kad me budu za Tebe pitali, znat će koliko boli o tebi pričati.
Nitko nema pravo nama suditi, svatko barem jednom može pogriješiti.
Vjeruj kad Ti govore, otišla sam zbog Tebe,
Nisam mogla podnijeti da te druga ruka zagrli ...


...Crna ruža na vjetru se njiše,
ja volim tebe i nikoga više,
ako otvoriš srce moje,
u njemu ćeš pronaći ime svoje....


.....Evo samo da ti javim,u bolnici sam!
Nemoj se brinuti pronašli su mi
šećer u krvi,
kamenac u bubregu,
bakterije u želucu i TEBE u srcu....


....Ljubav,to je cilj života,
kada ljubiš nekog to nije sramota.
Rekla bih ti nešto ,ali neću
glasno,pogledaj u moje oči i bit će ti jasno...


....Voljeti je lijepo,voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svatko...
Koliko te volim to se teško piše jer svaki trenutak
ja te volim još više....


Kako se zoveš?
LJUBAV!
Što radiš?
VOLIM!
Cijeli svijet?
NE!
Koga?
TEBE!


Voli,voli dečka bilo koje boje
samo nemoj dečka prijateljice svoje!!


Ljubav je jaka,ali nije za đaka,
oprosti mi Bože bez nje se ne može!!!


Teško je vidjeti sunce,a ne vidjeti njegov sjaj,
teško je voljeti nekog,a znati da je kraj!!


Nastojim se zbog svega smijati i to od straha da ne bih morala zbog svega plakati...

Nema ljepše nade od one što je nikla iz tuge
i nema ljepših snova od onih što ih rađa bol....


Jednom je sjalo sunce,
Jednom su padale kiše,
Jednom smo osmaši,
Jednom i nikad više...!!!...=(...



...ŽiViM u vRiJeMe PuŠeNjA I DrOgE,
ŽiViM u vRiJeMe CiGaReTa i DiMa,
ŽiViM u DrUšTvU TaMnIh LiCa,
ŽiViM u vRiJeMe pRoPaLiCa!!...



Prijatelji su poput zvijezda;
ne možeš ih uvijek imati,
ali znaš da su tu negdje!




Sve dok imamo uspomene ostaje nam prošlost,
sve dok imamo nadu čeka nas budućnost,
sve dok imamo prijatelje nijedan dan ne trošimo uzalud!



Samo smo jednom
mladi jer nas svijet više
nebi podnio!


Nema poraza dok se ne odustane...
Nema završetaka dok se ne stane...
I bez obzira koliko neuspjeh boli...
I bez obzira kakve su rane ,
čovjek nije pao sve dok nije u prašini
i odbija da odustane...
Sudbina ga moze šibati, dok ne postane ljut...
ali čovjek nije pao sve dok
ima šanse za jos jedanput...
Čovjek nije pao sve dok ne umre...
niti je pobijeđen sve dok s pokušajima ne prestane...


...Hvala svima koji su mi povrijedili osjecaje...
...bez njih ne bi znala da ih uopce imam...
...Hvala onima koji su mislili da necu uspjeti...
...bez njih ne bi ni pokušala...


Pravi je prijatelj u nevolji
pomoć i snaga koja daje slobodu.
Vjeran je prijatelj, vjeran do kraja...


Slike iz Stari Grada



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Karlo prčka po Baltinoj torbi....xD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Monika muči Antoniju...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Monika i Antonija se rasplesale....xD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dominik...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Andrea...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Petrićka i ja...

MALLO SLLIKICA....samo gledajte...

Image Hosted by ImageShack.us

dvije ljepotice......cerekkiss

Image Hosted by ImageShack.us

kekec...kisscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Teich...zaručnica moja malla lluda..kisscerek

Image Hosted by ImageShack.us

Kiko...razredni pušač....ma car....thumbupsmokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Keka...carica moja lluda....kisscerek

Image Hosted by ImageShack.us

pušački dio ekipe 8.asmokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jeja....mirna i povučena dok je obučena...xD....šala...wavekisscerek

Image Hosted by ImageShack.us

Andrijana...ok cura....sve naj...wave

Image Hosted by ImageShack.us

Stipe-voli zajebavat......khm...mogo bi posjetit popovaču...khm...heh....thumbupparty

Image Hosted by ImageShack.us

Veca...razredna pijandura.....hehe.....partyparty

Image and video hosting by TinyPic
Korpa...Loza....luđaci na kvadrat...partysmokin

Image and video hosting by TinyPic
Korpa.....
legenda od čovjeka
waveparty


Image Hosted by ImageShack.us


Koca....strava lik....sve super...thumbupbelj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luka...Mate....frikovi...heh...thumbupbelj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brica...luda ženska s vještičjim noktima...xD...smokinparty

Image Hosted by ImageShack.us

MaTe...njemac naš.....živa legendaa....
hehe......a mišići....haaa....hehhe.....
xD......ma sve naj.....PoZz šaljem.....thumbupwave

četvrtak, 29.05.2008.

...PrVi PoSt....

eo....opet new blog....hehe....a neš sam bila sjebala....
ovako.....svi govore...prvi post mora bit najkraći...i ta sranja....
a kao što znate......ja moram bit obrnuta....pa ću ja prvi.....najduži....=)....ma preživit ćete vi to....heh.....eo...za owaj post....
TeMa....:::::..........LjUbAv..........
........možda će neki bit začuđeni.........no et........došla mi ova tema.........
........nitko mi ne vjeruje da je moguće ne biti zaljubljen......no nije mi jasno zašto......???.......moguće je.....moguće je ne voljeti......oko mene svi vole....al ja sam opet obrnuta....:....xD.......ne znam koji je razlog tomu.....heh....al......et......

Ako voliš,
nemoj kriti,
jer nije zabranjeno,
zaljubljen biti!!


Da sam zaljubljena....sigurno nebi držala u sebi to....

nekima je ljubav sve,,,,,,no meni su prijatelji sve....u životu sam jednom voljela,,,,,i to dosta dugo.....oko 3 godine......za mene je to dosta vremena.......i u svom životu......nissam drugog voljela.....samo tog jednog......i to je to.......ljubav zasada završila......

PRVA VELIKA LJUBAV MOZE SAMO JEDNOM NAPASTI COVJEKA! ONA LICI NA MUNJU, I SRCE KOJE JE ONA DIRNULA, OSTAJE IZGORENO I IZ NJEGA NE MOZE NISTA NOVO PROKLIJATI!


eh....


Ako je nebo plavo,
ja sam žuta.
Ako nisi tu,
ja sam ljuta.
Ako mi ljubav nije uzvraćena,
ja se osjećam kao suza ODBAČENA!!!



Voljela sam jednom davno...
Bilo je to uistinu krasno...
Ali,,,tada sam bila i glupa i mlada...
I nisam znala da svaki muškarac OBIČNA JE DEBILNA BUDALA...


Ova je bila made by me.....hehe.....

Uspjela sam te izbaciti iz snova....
Uspjela sam te prestati voljeti....
Al ti moraš ti uvijek sve usrati
Kao da nemaš drugog posla
Nego meni po mislima lutati....


Također by me......heh

Ne znam kada,,,,ali MOŽDA se jednom zaljubim.....no zašto razmišljati......ako treba da se dogodi....dogodit će se....ako ne....još bolje.....heh......hmmm.....mislim da ću ovime završit post.........hehe.......
pozzz lete......::::....

***...mojim 4 ludachama.....(...Bara...Veky....Anja....Gaga....)...***
***...dečkima sa Đurinog polja....***
***....i naravno 8.A......the best 4-ever.......***

- 20:12 - Komentari (102) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.