< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Free Site Counters
Get a Free Site Counters



Zovem se Ivana.
Živim u Makarskoj.
idem u 7. razred.
Imam 13 godina i u horoskopu sam vodenjak.
Slušam Shakiru, Avril Lavigne.
Slobodno vrijeme provodim sa prijateljicama, na Internetu...
Naj prijateljice su mi Doris, Julija i Lea koje idu sa mnom u razred
Ali tu su i Franka, Ana, Mia, Emi, Milka, Roza, ...
Mrzim: umišljene, brokule, dizanje rano u jutro, pametovanje,hrvatski, matematiku
volim: slatkiše, sladoled, druženje sa prijateljicama, izležavanje,....
moj msn: missfreakid@hotmail.com

julija.
Ana.
Franka.
Kike.
Emy.
Lea.
Milka.






Sivko
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Medo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo nešto i slika:

Lea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Doris
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mia
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i Julija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja sestra i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Franka i Doris
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jakša
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Leon
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Duje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ante
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us








Tvoja smrt... bwahahaha...
Full Name
Age
Umrijet ćeš na ovom mjestu... u šumi
Umro/la si zbog/od... ugriza vuka
Kak se osjećaju tvoji frendovi... slave
...a tvoja obitelj... jako su sretni
This cool quiz by irmarina - Taken 1369 Times.
New - How do you get a guy to like you?










adopt your own virtual pet!








adopt your own virtual pet!



















[IMG]http://img530.imageshack.us/img530/4928/umapf6.jpg[/IMG]

[IMG]http://img530.imageshack.us/img530/9870/zmajjxb6.jpg[/IMG]

nedjelja, 17.06.2007.

povratak u školu i izlet

Evo napokon i kod mene novi post. Vratila sam se u školu nakon tjedan dana i 4 dana. mislim, ionako mi je bilo dosadno cijelo vrijeme stajati doma. iako su doris i julija stalno dolazile do mene, bilo je prilično dosadno. sada Julija stoji doma jer je dobila od mene varičele. Jučer smo bili na izletu, išli smo u Metković. Bilo je poprilično dobro. Od gađanja balunima pa do posoljene hrane.
Vozili smo se Neretvom, brali lopoče koje sam ja uspjela ubrati 3 jer mi ih je stalno uzimao mirko.
Uglavnom mi se o izletu neda baš nešto puno pisati.
I da, ovo mi je izlet na kojemu sam potrošila najmanje para. 14 kn na sladoled i coca-colu.
U školi je sve ok, još samo 5 dana do kraja, zaključila mi je kemiju 5 iako sam imala ocjene 2,4,4 (odgovarala sam), moram napisati referat o izletu iako nemam pojma kako ću to uspjeti.

Evo vam i spot od Rihanne-umbrella



| Komentari (21) | Printaj | povratak u školu i izlet |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.