...nesto sasvim osobno...

petak, 29.06.2007.

Tjedni horoskop

Obicno kad mi u zivotu ne ide onako kako bih ja zeljela, onda citam horoskope i potajno prizeljkujem da se onaj pozitivni dio od tamo ispuni. Kako sam i sada u nekom takvom periodu, pogledala sam tjedni (valjda) horoskop koji kaze ovako:

As hard as it might be, now's the time to end a dead-end relationship. It's more effort than it's worth, and it's not making you happy, so cut it loose.

Zanimljivo... Govore u jednini, a meni se cini da imam takve dvije veze: jedna koja jos nije sluzbeno zavrsena i koja me je u zadnjih nekoliko godina uzasno iscrpila, i jedna od koje sam jako zeljela da nesto bude i bez obzira na sve moje napore ona se postepeno gasila.

Za ovu prvu sve do nedavno dala bi sve da se zakrpa, ali nakon puno ulozenog truda i jos vise potrosenog vremena, nismo se pomaknuli s mjesta, tako da je sve to izgubilo smisao.

Ona druga je pocela kao otvoreno i iskreno prijateljstvo koje je imalo mogucnosti da preraste u nesto vise. Postojala je medjusobna privlacnost, ali s obzirom da je izgledam kao netko za ozbiljne veze, a on je neozbiljan i ne zeli commitment, postepeno je odstupio... Na moju veliku zalost, ali ipak posteno. Znam da moram prestati misliti o njemu i zaboraviti ga - ipak mi to jako tesko pada... I jos se nadam da mu nesto znacim i da ce to uskoro pokazati... Vjerojatno zbog jako puno pozitivnih stvari koje me vezu za njega. On je bio jedini koje me uspijevao nasmijati i zabavljati dok sam prolazila kroz definitivno najgore razdoblje svoga zivota, koje u tom trenutku jos nisam mogla ni prihvatiti ni razgovarati o tome.

Ah, u zivotu se desi puno stvari na koje nismo spremni ili koje ne zelimo prihvatiti, ali na kraju vrijeme ipak pokaze svoje... Nekada ne uspiju stvari u koje smo puno ulozili i za koje nikada ne bi rekli da mogu propasti, a onda opet neke druge koje se cine totalno nerealne uspiju...

U svakom slucaju, sve bespesperktivne veze treba sto prije prekinuti i svoju energiju i vrijeme usmjeriti na nesto sto nam donosi srecu i zadovoljstvo. Ili barem unutrasnji mir. Iako to zvuci tako jednostavno i ocigledno, u stvarnosti to ipak nije tako...


- 12:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ono o cemu nisam imala s kim popricati a moram izbaciti iz sebe...