spavanje je precijenjeno

srijeda, 23.11.2005.

vintage spaceships, chocolateship cookies and space friends

Končar SanjinSanjin-013 (a.k.a. SS - Supersystem)




Fly me to the moon
And let me play among the stars


Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars






supersystem* i ja napustamo zemlju brzinom od 120000 kilometara na sat. silan uzgon tjera mi unutarnje organe u panicni bijeg sa svojih uobicajenih pozicija, mucninu maskira erupcija adernalina, osmijeh mi se razvlaci u grimasu, a nebo poput onoga sa najavne spice the simpsons-a ostaje daleko iza mene pretvarajuci se u tinjajucu sivkastu mrlju na velikom crnom platnu. brodski kompjutor hvata signal sa zemlje. poruka glasi: "u basu...fina gospodja s frizuricom i fancy torbom sama sjedi, diskretno s malim prsticem kopa nos i gura iskopano u usta. zzzakon!"





[ukoliko zelite da prica ovdje zavrsi, kliknite na "X" u gornjem desnom kutu vaseg browsera ili drzite "Alt+F4" no ukoliko zelite saznati sto ove jeseni ima na marsu kliknite ovdje]


- 19:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>