< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

neki dragi stihovi.......

Preplašio si smrt svojom hladnoćom.
Vani je pljuštala ledena kiša,
smrzavale su se moje cipelice,
a svijet je sličio
na hladetinu načinjenu od sperme.
I gadilo mi se da ti opraštam.
Jer bio si gori od smrti
Onako obučen u mokro crnilo,
Opijen svojom vlastitom
Stravom veličine,
Koja te činila
Bezosjećajnijim od kamena,
Zloćudnijim od tumora
I groznijim od ičega.
Okrenula sam se i otišla
Iako sam mislila da neću uspjeti.
Sve je sličilo na pakao
i svi su željeli blaženstvo.
I ona plava djevojka u sivom kaputu
koja je uhvatila tvog đavola
vjerujući da će iz njega
izjetjeti anđeo.
Baš kao i ja,još jučer
kada sam bila ljubičasta djevica
umotana tvojim prstima
i kada sam vjerovala da ću se rastočiti,
da ćeš me ti popiti kao vino
i da ćemo zajedno roditi
nešto veliko,prekrasno,divno...
Ipak,okrenula sam ti leđa
i otišla,
jer sam te večeri bila dama
u Coco Chanel kostimu,
zakopčana do grla kao opatica
i nisam izdržala u tvom paklu crnila.
noge su mi drhtale
i htjela sam pucati
u nasmješene dinje oko tebe.
Voljela bih
da su mozgovi prskali po zidu
onako kao u filmovima
kada krv sliči na boju
jer je previše gusta i jer je previše ima.
Ali nisam imala pištolj,a i bila sam previše fino obučena
da bih mrzila.
Samo sam se lomila
Negdje duboko unutra,
ispod namirisane kože i našminkanog lica.
Plakala sam negdje dolje u jajnicima
negdje duboko dolje,
gdje sve prestaje i gdje sve nestaje.
A hodala sam uspravno,
zaljubljena među bedrima
užasnuta u grudima,
prevarena,
bolna,
sramotna i
gola
I klela sam se smrti čitave noći
da neću te više voljeti
ni poželjeti

ljubavi moja


Alka Vuica, Anatomija jedne ljubavi





...ČUDNO,KAKO JE MALO POTREBNO DA BUDEMO SRETNI I JOŠ ČUDNIJE KAKO NAM BAŠ TO NEDOSTAJE!!!!!!! I.Andrić

....a kad me dotaknes,ja protrnem
....i bogove i vragove zovem
ako mogu vrijeme da zaustave....

...ČOVJEK JE JAČI OD SUDBINE SVE DOTLE DOK SE NE PREDA!!!!!

....DA LI ČOVJEK KOJI NE ZNA BROJITI I NAĐE DJETELINU S 4 LISTA IMA PRAVO NA SREĆU???'

...Samoća je za duh ono
što je dijeta za tijelo;
iako je potrebna
postaje smrtonosna
ako traje predugo!!!!


....ŽIVOT JE NEIZBJEŽAN DOŽIVLJAJ BOLA.....


...Zašto bi čovijek morao voljeti rijetko da bi mnogo volio?? A.Camus


...poštenje je bolest,ali nema opasnosti od epidemije!!!!!!











nedjelja, 19.08.2007.

vrijeme lijeci sve...

previse puta sam si do sad to u zivotu ponovila -vrijeme lijeci sve-...ziva istina...ostvarila se nakon jedne ajmo nazvat "ljubavi"....ali eto..opet moram ponavljati to..nakon tako malo vremena..opet moram zaboraviti..opet moram poceti iz pocetka..molim?? pa ja i nisma krenula nigdje...vec duze stojim na mjestu.i..i...mastam..sanjarim o nekoj bajci koja je tek u mojoj glavi..bajci koja se nije ostvarila...bajka koja me ponizila..bajka koja je od mene napravila jadnicu...
gutam kneglu..
ponizena sam...
bacena na koljena
ali...dici cu se ja opet...jos malo...
proci ce..
jer vrijeme lijeci sve.......

|Komentiraj 2| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>