Isus Te Gleda

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ja sam Isusov najbolji prika i ovo je moj blog o druženju sa Isusom i njegovom bandom

Linkovi


02.01.2006., ponedjeljak

dsssssssss aj prile nije normalno odi di smo mi tu ka.....ovo ono....di jeeeeeeeeeeeee!?!?!?!?!
u pizdi materini eto di!
di smo stali?

e ka ono....alooooo prilleeeeee ludja ....iša je i s nama drugi dio ronhill team-a,isus je isto vodia svoju bandu....riješia je isus neke apartmane priko veze....i drugi dio ronhill team-a je bia zakinut....jeba mu isus mater....udrili smo tu po alkoholnim otrovima....isus je razvuka tu 2-3 opalia je slije tu ovo ono mentalna praona....na party-u se isus pribria izgorile mu oci prile moj....na kraju je vrag odnia prišu
zavrsili smo na afteru sa strip junacima i cool breezerom...vratili smo se u svoj apartman di smo zatekli drugi dio ronhill team-a i sv.petar skupa s njima....lik je opalia neku cajkulju a magdalena se popela na stol i zaplesala uz bocu rakije...dala mi je pizde kasnije....dobia je i pera....svi smo dobili.....1:0 za nas.....

sine cili sljedeci dan smo sidili i pucali se drogom i alkoholom.....e i ka usput....traži se neka debela prasica sa aftera u vertiga zbog verbalnog uznemiravanja ekipe...di smo stali?...e ka ...kurvo.....di smo stali?

sad smo odi u mene i LUĐAAA .....na kraju smo zavrsili u paklu svi skupa....i isus...svira dj hell i show program je....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovim putem odajemo čast našim sinusima koji su naglom smrču umrli od previše šečera i žrtvovali se za naš dobar provod
- 21:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #