utorak, 27.06.2006.

Ne znan šta da vam kažem.....

Imam tužnu vijest za vas pojedince! Ja sam Jelenina prijateljica koju je Jele zamolila da napišen ovaj post, jer je ona u bolnici. Imala je prometnu nesreću s motorom i nada se da joj blog neće propasti. Možda za to vrijeme ja objavim neki post, al želin da nam se Jele šta prije vrati, šta i neće baš bit ubrzo, jer nije baš dobro.
jučer mi je dok sam je išla posjetit spomenila neke bračane- kako joj je ža jer je lito sebi upropastila, veliki pozdrav imaju svi njeni prijatelji s bloga pogotovo-THE DOORS FAN, lik iz kaštel starog koji obožava poeziju, te dva predobra bračanina- to mi je rekla da naglasin.
eto toliko od mene, a nemojte dopustit da joj propadne blog!

- 10:44 - Scratch of your nail (17) - Spill the color - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.