Turistička zajednica Istarske županije objavljuje :
Javni natječaj za izradu novog vizualnog identiteta Istre kao turističke destinacije
Raspisivač natječaja je Turistička zajednica Istarske županije
Svrha i cilj natječaja je izrada vizualnog identiteta Istre (Istarske županije) kao kvalitetne turističke destinacije čiji su osnovni zadaci:
uzrokovati visok vizualni utisak,probuditi interes za destinacijom u skladu s obogaćenom, raznolikom turističkom ponudom i atrakcijama potenciranje odabranog imagea Istre kao očuvanog dijela Mediterana u suglasju s novim pozicioniranjem TZIŽ »Green Mediterranean Hideaway«.
Natječaj je otvoren za sve domaće i strane pravne i fizičke osobe i sastoji se od dva dijela.
Natječaj započinje 29. travnja 2005. godine objavom na službenim Internet stranicama TZIŽ i uz obavijest u javnim glasilima.
Cjelokupna dokumentacija te ostale informacije o tijeku natječaja objavljuju se na hrvatskom i engleskom jeziku na sljedećim web-adresama:
http://www.istra.hr/natjecaj (na hrvatskom jeziku)
http://www.istra.hr/opentender (na engleskom jeziku)
Natjecatelji mogu postavljati pitanja vezana uz natječaj do 6. svibnja 2005. godine. Pitanja se postavljaju isključivo putem elektroničke pošte na adresu: info@istra.hr.
Odgovori na postavljena pitanja bit će javno objavljeni na službenim web stranicama, a sadržaj odgovora obvezujući je za sve natjecatelje.
Rok za primitak prijava je 13. svibnja 2005. do 16 sati (ne vrijedi poštanski žig preporuke ili obične pošiljke). Prijave se predaju osobno (radnim danom od 8 – 16 sati), dostavom ili poštom na adresu:
Turistička zajednica Istarske županije,Forum 3,52100 Pula
s naznakom: NATJEČAJ “ISTRA” – NE OTVARAJ
Prijavom na natječaj natjecatelji prihvaćaju natječaj, uvjete natječaja te pristaju na objavljivanje svojih podataka i javno izlaganje dokumentacije za potrebe TZIŽ.
Članovi Povjerenstva TZIŽ i Ocjenjivačkog suda te njihovi bliski srodnici (članovi uže obitelji) nemaju pravo sudjelovanja na ovom natječaju.
Svi eventualni sporovi ponajprije će se rješavati dogovorom ili arbitražom. U slučaju da se ne mogu riješiti na taj način, mjerodavnim se smatra nadležni općinski sud.
Svi zainteresirani sudionici trebaju dostaviti prijavu koja sadrži:
Podatke o sudioniku:
naziv tvrtke ili ime i prezime,adresa,telefon,e-mail
Opis dosadašnjeg rada, reference, primjere izrade vizualnih identiteta te popis osvojenih nagrada i priznanja
Opis radnog tima (akademsko obrazovanje, iskustvo, nagrade)
Opis vlastite ideje o identitetu Istre kao turističke destinacije
Prijava mora biti sastavljena na hrvatskom ili engleskom jeziku.
Dokumentaciju treba predati u elektroničkom obliku na CD-u.
Predani mediji moraju biti čitljivi u MS Windows sustavima.
Popis svih primljenih prijava bit će objavljen na službenim stranicama natječaja dana 17. svibnja 2005.
U slučaju da je medij poslan na natječaj nečitljiv, ta će informacija biti objavljena uz ime natjecatelja čime se natjecatelju omogućava da u roku od tri (3) dana od objave informacije dostavi čitljiv medij.
Na temelju prikupljene dokumentacije Povjerenstvo TZIŽ sastavljeno od tri (3) člana odabrat će najmanje četiri (4), a najviše šest (6) finalista.
Proglašenjem finalista započinje drugi dio natječaja u kojem se po najviše 2 predstavnika svakog od finalista pozivaju u Istru na prezentaciju koju organizira TZIŽ. Troškove sudjelovanja na prezentaciji snosi TZIŽ i to u cijelosti za finaliste iz Hrvatske te do iznosa od 3.000,00 kuna za finaliste iz inozemstva.
Detaljne upute o drugom dijelu natječaja finalisti dobivaju po okončanju prvog dijela natječaja.
U roku od 21 dana nakon prezentacije, finalisti su dužni dostaviti po tri (3) prijedloga idejnog rješenja vizualnog identiteta Istre kao turističke destinacije na način i sukladno uputama dobivenim na održanim briefinzima.
Prispjele radove finalnih sudionika ocijenit će Ocjenjivački sud kojeg čini 7 članova:
četiri (4) člana su eminentni stručnjaci s područja umjetnosti, marketinga i turizma iz zemlje i inozemstva,jedan (1) član predstavnik Stručnog komunikacijskog odbora TZIŽ za provođenje Strateškog marketing plana Istre te dva (2) člana iz TZIŽ.
Vijeće TZIŽ će na prijedlog Ocjenjivačkog suda donijeti Odluku o dodjeli glavne nagrade.
Glavna novčana nagrada u iznosu od 140.000,00 kuna dodjeljuje se pobjedniku natječaja s kojim se sklapa Ugovor o izradi vizualnog identiteta Istre kao turističke destinacije.
Od ovog iznosa, 70.000,00 kuna smatra se nagradom koja se isplaćuje nakon zaključenja Ugovora o izradi vizualnog identiteta, a ostatak se isplaćuje po ispunjenju svih ugovornih obveza koje uključuju razradu i implementaciju izvedbenog rješenja te izradu priručnika grafičkih standarda.
U slučaju nemogućnosti sklapanja ugovora, dodjelom nagrade TZIŽ postaje vlasnikom autorskih prava prvonagrađenog rada i može njime raspolagati bez posebnih dodatnih ugovora s autorom.
Svim ostalim finalistima odabranim u prvom krugu natječaja pripada nagrada u iznosu 10.000,00 kuna.
|