ponedjeljak, 21.01.2008.

guess who is beck beck agen i to sretna hehe =)=)

pjesma za ugodaj:



eto znam da sam rekla da me nece biti neko vrijeme i da uzimam odmor...ali isto tako sam rekla da cu vam javiti novosti sta se tice moga zivota i moje srece...
pa ovako....hepy sam =)
da da shvatila sam sta zelim u zivotu i sta me usrecuje...te stvari( i osoba) me totalno usrecuju i zato sam tako dobre volje posljednjih dana...

top stvari u mom zivotu,sta mi stvarno nesto znaci i sta me usrecuje:

1)usrecuje me biti okruzena pravim frendovima,malo ih je al mi puno znace i znam da ce uvijek biti uz mene kao sta cu i ja uz njih,,,par osoba se dokazalo i sada znam ko je vrijedan moje iskrenosti i vremena sto im posvecujem....

2)usrecuje me slusanje muzike..pogotovo pjesama koje imaju smislene rijeci,u kojima se mogu pronaci...onda mi je jednostavno lakse ...uz muziku mogu pjevati,plakati,plesati,smijati se,daju mi inspiraciju....trenutacno je vazan dio moga zivota i neznam sta bi bez nje....

3)usrecuje me jedan mali deckic,koji je ful drag,dobar...=)=) i bas je usao u moj zivot u pravo vrijeme...taman kad sam mislila da necu naci nikoga normalnoga.dosao je on...kada je u mojoj blizini sam bas hepy i u ovom kratkom roku mi je posto drag ...

4)usrecuju me izlasci...znam to zvuci povrsno ali kada sam vani i kad ne mislim na nista sam sretna....netrebaju to biti izlasci subotom nego kave ili setnja...to mi je ono vrijeme za chilanje...

5)usrecuju me crtanje i pisanje...to me opusta i kada se prenesem na papir mi je lakse i odmah sam sretnija,ne osjecam se vise tuzno,ni prazno...jednostavno mi je to potrebno i tih par minuta samo sta mi radi to je masta...

6)usrecuje me dopisivanje s ljudima...znam da to zvuci cudno,ali kada pricam s nepoznatim ljudima shvatim neke stvari...shvatim da ja nisam jedina koja ima probleme ili da nisam jedina nesretna...uz sve to volim brbljati i smijati se glupostima koje valjaju ljudi hehe =)

7)usrecuju me veceri uz tv...oke i to zvuci cudno...ali mi je ponekad dovoljno da budem hepy...uzmem vejiku cokoladu od ljesnjaka,legnem u krevet i cijelu noc gledam tv...opustena sam,toplo mi je,smijem se,placem(ovisi sta je na tvu)...ma to je jednostavno vrijeme za mene...

8)usrecuje me pricanje sa starom....ona me razumije i uvijek mi je podrska bez obzira na sve...kada sam u bedu onda me poslusa i sve prebaci na zafrkanciju jer zna da mi je onda lakse...a pored nje se jednostavno moram nasmijat...ma stara mi je legenda =)

hmm mislim da bi to bilo to...ako se varam lako cu ja to nadodati...
ali konacno sam shvatila sta mi je vazno u zivotu,sta me usrecuje...nakon dugo vremena se osjecam potpunom,ne osjecam vise onu sugavu prazninu koja me pratila mjesecima...
nadam se da ce ovako biti jos dugo vremena,jer nezelim prolaziti opet ono moje razdoblje....

°17:42 - Komentari (2) - Isprintaj °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.