srijeda, 27.09.2006.

Umoran

Ljudi moji, dugo me nema.
Slučajno, sasvim slučajno, posao koji je trebao biti dvotjedna zamjena (tako se davno govorili kada sam posao prihvatio) postao je duži za 9,5 mjeseci :)
Naravno, sretan sam što sam dobio taj posao, kao i što sam imao priliku dobiti (no odbio sam ga) jedan drugi.
No ovaj posao me umara. Predavač na 3 škole (nije zbog manjka sati), jer ih imama dosta i bez toga. Istina je, ne umara me asm posao nego to sto moram jos 100 stvari uz njega voditi. No za koji dan imat ću još 3-4 sata vise slobodnog vremena (rješavam se jedne "brige"). Onda će biti puno lakše. A s druge strane, valjda je svaki pocetak težak :)

I na koncu, za sve prijatelje pjesma o prijateljstvu.

Prijateljstvo

Prijatelj bi trebao biti radikalan:
Trebao bi te voljeti kad si odbojan,
Zagrliti te kad nisi za grljenje,
I podnositi te kad si nepodnošljiv.

Prijatelj bi trebao biti fanatičan:
Trebao bi te bodriti kad cijeli svijet sumnja u tebe
Plesati kad imaš dobre vijesti,
I plakati kad i ti plačeš.

Povrh svega prijatelj bi trebao biti matematičar:
Trebao bi umnažati radost, dijeliti žalost,
Oduzimati prošlost, i dodavati sutrašnjici,
Izračunati duboku potrebu tvoga srca,
I uvijek biti veći nego zbroj svih njegovih dijelova.

Objavljeno u 23:32 • Komentari (10) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu, moći ćete čitati vjerske komentare. Svi stavovi izneseni na ovim stranicama su moji stavovi. Uglavnom su u skladu s Crkvenim naukom. Kada nešto bude u suprotnosti s njime, to ću i napomenuti.

Linkovi

Linkovi su trenutno u procesu
provjere ispravnosti buduci su neki blogovi ukinuti ili promijenili ime. Kada sredim
postavim ponovno :)

AKCIJE:
Mala Anja

KORISNI:

Blog.hr
Blogger
Forum.hr
Monitor.hr
Technorati
Veritas.com.hr-najveća baza linkova (vjerske i ine tematike)

Razno

Dosada vas je bilo: