četvrtak, 04.05.2006.
STUDENA i ISPOVIJED
Moram priznati da me jedna stvar malo iznenadila, a kasnije i rastužila.
Kada sam prvi put vidio ovu reklamu, nisam imislio da je išta posebno. Nisam u njoj vidio ništa loše. Malo kasnije, uvidio sam da ipak nije sve tako jednostavno. Ona ipak vrijeđa jedan bitni dio mene. Vrijeđa jedan bitni dio Crkve. Sakramenat svete ispovijedi. Sakramenat pomirenja čovjeka, grešnika s Ocem (Bogom)
Po mojem sudu ovo je ipak malo prevelika umjetnička sloboda. Je li uistinu moguće što ovakvo?
Naravno, jasno je, što je reklama htjela reći, no da li se trebalo igrati s jednim od sakramenata Crkve?
Nisam za nekupovanje dotičnog proizvoda ili ostalih proizvoda iste tvrtke (Podravke), ali smatram da bi trebala postojati neka reakcija, bilo nekog katoličkog udruženja, bilo HBK, ili kojeg drugog crkvenog tijela. Što vi mislite o tome?
Jesu li ovakve stvari provokacija, obični marketing (bez namjere da se nekoga uvrijedi) ili jednostavno pogrešna procjena autora reklame?
Objavljeno u 00:37 • Komentari (7) • Isprintaj • #