poseban slucaj

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
...samo još jedan od onih što šeću socijalnom stranom...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Web Counter

hit Counter




"Možete pucati, možete me zgaziti,
al ja ću umrijeti kad ja budem htio..."

Satan Panonski




"Kako čovjek misli, takav postaje.
Svatko je plod vlastita djelovanja. "

Cervantes



"Naše ja nije nepromjenjivo.
Svaki dan treba ga stvarati, i braniti,
izvjesne osobine odbacivati,
druge stvarati."

M. Barres



Linkovi
Žikk
Anarchistica
Paranoid
Silly thing
Liga naroda
Hlapička
Fraulein Kenny
Fleka
Mrtva patka
Anything
Nebitna
dr.Kadžija & ostali



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

...iz čk-a...

Bađo
Šopar
Maricha
Chill
Žikac
Kristina
Danka
Marčo
Lesar
Mato
Matijac
Pero
Korent
Benko
Goso
Dodo
Jura
Čička
Sindy
Mia
Kikelj
Pigac
Anita
Obadić
Istina s greškom



MIKROFONIJA- Svoga tijela gospodar

Novi vođa na pomolu,
još jedan laže očajnom narodu.
Kažu da je najbolji,
pravi čovjek da uvijek bude tu:
Zna da ga slušaju,
on upravlja njihovim mislima.
On zna da vole ga,
on upravlja njihovim srcima!


Ja ne želim to,
ne želim biti ničiji rob!
Možda nisam dovoljno pametan,
možda nisam dovoljno star,
ali ja sam svoga tijela,
svoga tijela gospodar!!!




UK SUBS- Riot

Inner City life
is getting me down
Poliece and gang wars
all over town
Closing down our clubs
take away our freedoms
Hassle us on the street
for no good reason

Oh oh we want a riot
Oh oh don't even try it

Here come the riot squad
they're closing in
guns and riot shields
and gas granades
see them standing there
in a row
now they're running
We gotta go

Oh oh we want a riot
Oh oh we get no peace & quiet

They got a justice bill
that's what they say
They have the power now
to put you away
Now there were 4 of us
minding our own
We're a riotous assembly
Walking down the road

Oh oh we want a riot
Oh oh we get no peace & quiet
Oh oh we wanna riot
Oh oh leave us alone!




KBO! - Ringišpil

Idemo na ringišpil
na tu čudnu spravu
penjite se skupa svi
samo pazi glavu.

Karta košta, skupa je
ali ko to mari
važno je da ti se
okreće u glavi.

Ali taj ringišpil nas davi
okreće se celi život naš
za nas više nisu takve stvari
ringišpilu fucking, fuck!









FRONTALNI UDAR- Pogled s prozora

koliko poraza u jednome danu
sve je počelo buđenjem
tražim prostranstva u mračnome stanu
u kojem sam zatočen

vani sunce djeca i smijeh
u meni strah raste u paniku
moje je tijelo vreća za spavanje
ništa više ne izgleda stvarno

i dok istini gledam u oči
one se ruga i podsmjehuje
tražim spas u bijegu samoći
za koju znam da me satire

i samo pad pad pad




GOBLINI - Ima nas

Kada te ne shvate
Ako te odbace
Ako žele da te promene
Ne daj da te unište

Kada misliš da si sam
Ti podigni ruku
Nek` ulice gore
Za novi dan
Kada misliš da si sam
Mi smo ovde
Ima nas gomila

Kada misliš da si sam
Kad` te čeka ružan dan
Nikada ne predaj se
Ulica zove te

Kada misliš da si sam ...




ANTITODOR - Ona odlazi

Svaku noć sam čekao usred grada
al znao sam da više nećeš doć
ulicama tražim sad neku nadu
da i ona mene traži još.

i nije lako biti sam
nije lako biti sam,
a najgore je to što dobro znam
da ona odlazi
zauvijek odlazi
da ona odlazi sa njim...

utjehu sam tražio svake noći
al kurve tu ne mogu pomoći
i nisam se promjenio svih tih dana
od svega toga samo gore je.

i nije lako biti sam
nije lako biti sam,
a najgore je to što dobro znam
da ona odlazi
zauvijek odlazi
da ona odlazi sa njim...

ona,ona odlazi
ona odlazi
odlazi
ona odlazi...





FLOGGING MOLLY- What's Left Of The Flag

His eyes they closed
and his last breath spoke
he had seen all to be seen
a life once full
now an empty vase
wilt the blossums
on his early grave

walk away me boys
walk away me boys
and by morning we'll be free
wipe that golden tear
from your mother dear
and raise what's left
of the flag for me

then the rosary beads
count them 1 2 3
fell apart as they hit the floor
in a garb of black
we must pay respect
to the color we were born to mourn
walk away me boys
walk away me boys
and by morning we'll be free
wipe that golden tear
from your mother dear
and raise what's left
of the flag for me

In its place grew
an angry festered wound
full of hatered and remourse
where I pick and scratch
till the blood it matched
silent rage that now fills my lungs
for there are many ways
to kill a man they say
with bayonet, axe or sword
but son a bullet fired
from a shapeless guise
just put the shell of a Thompson gun

walk away me boy
walk away me boys
and by morning we'll be free
wipe that golden tear
from your mother dear
and raise what's left
of the flag for me

from the east out to the western shore
where many men and many more will fall
but no angel flys with me tonight
though freedom reigns on all
and curse the name for which
we slaved our days
so every men chose Kingdom Come
But sure as night turns day
it's the passion play
oh my god
what have they done
with madmen rage
well the dogged craze
but the dead rise again you fools

walk away me boy
walk away me boys
and by morning we'll be free
wipe that golden tear
from your mother dear
and raise what's left
of the flag for me




OI POLLOI- Punx 'n' skins

Oi! Oi! Let's go!
We're here to play oi! Oi! Music for you
And in return here's what we want you to do
Come to our gigs - dance but don't fight
Punx 'n' skins unite! Unite!

Unite and win - punx 'n' skins

Do you like our country being run this way?
Doyou like the government? And doing what they say?
Punx 'n' skins together we'll put things to rights
So unite now and put an end to the fights

No punx versus skins no us versus them
If we stand together we'll beat the system
Punx 'n' skins united - you know that it's right
Unite now - can you see the light?

Oi rat! Punx 'n' skins have got to unite eh?
Yeah, too right mate
Aye, 'cos if we're united then we can fight back
Against the system eh ken?
And against government oppression
Yeah that's right - oi! Fancy coming down the pub
For some lager top?
Well I wouldn't mind a pint of merrydown myself
Yeah - and some dry roasted peanuts full of
Mother nature's protein
That's if we don't get lifted on the way down there
What?
Like we might get done by the pigs on the way down
Oh yeah too right mate
Ruin a good night's drinking
Aye
Let's go then...




THE ADICTS- How sad

A boy loved a girl but the girl said No
She ran away with a handsome Gigolo
He loved her but they were through
So he fed himself to the lions at the zoo
Romeo and Juliet, a wierdo couple that I met
They had a little drink with a strange effect
Some mistakes you can't correct
Ain't it sad about the boys' and the girls'
Ain't it sad about the whole damn world
Love is a thing you can't control
When you're young or when you're old
And I don't play sympathetic parts
So you can keep your broken heart




MIKROFONIJA - Nemam snage

Mislio sam da sve znam i da sam pametan.
Sada znam da ništa neznam, to je istina.
Očajnički tražim sebe u tom neskladu.
Pokušavam ispraviti svaku nepravdu.

Ja nemam snage da objašnjavam,
niti da molim i obećavam.
Na kraju uvijek ja sam budala,
jer sve riješava noga uz jaja!

Ne mogu se borit' dalje protiv ludila,
sve je više nasilja i trulih mozgova.
Sve se više primjenjuje jezik ulica,
sve je više onih razbijenih gubica.
Svakog dana sve je gore, tonem već u mrak.
Sve mi tako sporo teče, korak po korak.
Iz dubine duše čujem očajnički glas,
strpi se još malo, jer u čekanju je spas.

Ja nemam snage da objašnjavam,
niti da molim i obećavam.
Na kraju uvijek ja sam budala,
jer sve riješava noga uz jaja!




17.02.2006., petak

Baš horroršo

Image Hosted by ImageShack.us

...evo i mene. Ovaj...baš mi se i neda pisat o ovom tjednu jer se baš i nije nešto prezanimljivo dešavalo, ali eto, imam inspiracije za druge teme.

Recimo da ću ovaj post posvetiti jednoj knjizi. No, no, ne morate paničariti. Ova knjiga je i više nego dobra. Nije još jedna od onih sladunjavih Šekspirovih sranja ili glupavih epova (makar cijenim trud što su ga proveli ti veliki ljudi trudeći se napraviti, tj. napisati što veće sranje). Da počnem....naškrabao ju je Anthony Burgees, čovjek koji svoju slavu može pripisati upravu knjizi o kojoj govorim zvanoj Paklena naranča ili Naranča na navijanje a u izvornom obliku A Clockwork Orange (koriste se oba hrvatska naziva). Pisana je jezikom bliskim mladeži, a žargoni koj su vrlo česti još su jedan nepobitan dokaz da nam Burgees još više želi približiti život ulice. Ima i mnogo nasilja, no majstor Brugees sve je to lijepo zamaskirao vještim pisanjem jer je način pisanja ionako već bio iznimno revolucionaran što je i privuklo toliko čitatelja. Uglavnom, da ne duljim, glavni lik neobičan je mladić (tj. ulični huligan) Alex koji sa svojom bandom svakodnevno kreće u noćne avanture premlačivanja, krađa i ostalih pizdarija i vjerno predočava život na ulici ranih sedamdesetih. A ostalo ostavljam vama da pročitate. Zanimljivo je i napomenuti da je upravo ta knjiga poslužila kao inspiracija za jedan od najvećih pank bendova- Adictse koji uvelike svoj stvaralački rad duguju upravo Paklenoj naranči. Pa...mislim da je to ono glavno što sam htio napisati, a ukoliko vam se svidi narednih nekoliko redova savjetujem vam da pročitate i cijelu knjigu.

toliko od mene
do sljedećeg posta

----------------------------------------------------------------


"Ukoliko smo izašli izvan Duke of New Yorka vidjali smo na svjetlu dugog osvijetljenog barskog prozora brboćućeg starog pjanistu ili pijanicu, kako urla prljave pjesme svojih otaca i pravi bljurp bljurp između toga kao da mu je prljavi stari orkestar u njegovom smrdljivom trulom želucu. Jedna vešč što je nikad nisam mogao podnijeti je bilo to. Nisam nikad podnosio da vidim mužaja svog prljavog kako se valja i podriguje pijan, ma koliko bio star, ali još naročito kad je bio zbilja starejši kao ovaj. Bio je nekako stisnut uz zid i krpe su mu bile u sramotnom stanju, sve zgužvano i nečisto i prekriveno drekom i blatom i prljavštinom i tim stvarima. Pa smo ga dohvatili i dokačili s par dobrih horroršo tolčoka, ali je on i dalje nastavio pjevati. Pjesma je bila:

I vratitću se mojoj dragoj, mojoj dragoj,
kada tebe, moja draga, ne bude bilo

Ali kad ga je Tupi išaketao nekoliko puta po prljavoj pijandurskoj gubici prestao je pjevati i počeo kričati:"Hajde, dokrajčite me, vi kukavički kopilani, ionako ne želim živjeti, ne u smrdljivom svijetu kao što je ovaj." Tada sam rekao Tupom da malo smiri, jer me ponekad zanimalo da slušajem što neki od tih starejših raspadotina imaju reći o životu i svijetu. Pitao sam: "Oh. A Što je to smrdljivo u njemu?"
On je povikao: "Smrdljiv je ovo svijet jer pušta mlade nacvaliti na stare kao što ste vi to učinili, i više nema ni zakona ni reda." Kričao je glasno i mahao rukajama i činio stvarno horrorošo sa slovajama, dok mu je tek pokoji blurp blurp dolazio iz kiški, kao da nešto orbitira tamo unutra, ili kao neka jako neprilična upadica mužja koji pravi šumaje, tako da je taj stari vjek stalno kao prijetio šakama vičući: "Nije to više svijet za starca, a to znači da se ja ni mrvicu ne bojim vas, dječarci, jer sam previše pijan da osjetim bol ako me udarite, i ako me ubijete bit će mi drago što sam mrtav." Mi smo šmekali i onda se nakesili, ali nismo rekli ništa, a onda je on rekao: "Kakav je to uopće svijet? Ljudi na Mjesecu i ljudi se vrte oko Zemlje kao mušice oko svjetiljke, i više se uopće ne pazi na zemaljski zakon i red. Pa najgore što možete učinite, vi prljavi kukavički huligani." Onda nam je dao malo glazbe usnama- "prrrrzzzrrr"- kao što smo mi onim mladim milicajkanima, a onda je počeo opet pjevati:

O draga zemljo, za tebe sam se borio
I donio ti mir i pobjedu-

Pa smo krenuli u njega lijepo, smiješeći se preko cijelih licoja, ali on je nastavio pjevati. Onda smo ga sapleli tako da se ispružio na dugo i široko i iz njega je nahrupio cijeli lonac pivske bljuvotine. To je bilo odvratno pa smo ga čizmom, svatko po jednom, a onda je krvca, a ne pjesma ili bljuvotine, krenula iz njegove prljave stare gubice. Onda smo krenuli svojim putem."
- 20:57 - Komentari (13) - Isprintaj - #