petak, 31.08.2007.

Back and better

Da, da...vratila sam se. Konacno sam OPET pronasla inspiraciju za mljet gluposti po blogu. Malo su mi poremetili dizajn, ali nis nisu tak revolucionarnoga napravili.

Pregled dogadjaja:

skola


Upisala sam petu. Da, da...znam. KATASTROFA. Ali nadam se da nebu bas takva katastrofa. Probat cu se potrudit, nac inspiracije i to.

frendovi


Frendovi mi se upisali na fax. Decko mi se upisal na fax. Sad sam sama u ovom nasem obveznom obrazovanju po novom. Upoznala sam simpaticnu curu, Petru. Isla bude sa mnom u razred. 1.c cija je ucionica do prije par mjeseci bila dvorana za tjelesni. Da, da ljudi, ucionica mog najmrskijeg predmeta (bar dok o likovnom ne pricamo). Teica se upisala u primjenjenu. Bravo Teici. Seni je upisala 8. gimnaziju (jel to ona Titusa Brezovackog? ko je taj tip uopce?). Krelec je u 18. i Sven u privatnoj somewhere. Bila s njima na kavi neki dan. Falit ce mi njihove gluposti i hrelecovo prepricavanje dogadjaja s dramskim pauzama medju rijecima.

osnovna


Da se vratim unazad. Osnovna... Bilo je super na kraju. Prosla s 5.0. Proglasena ucenicom generacije. Al to je manje bitno. Bitno je da smo imali podjelu svjedodzbi i ples, na koji je dosla policija :) I bitno je da je bilo dost ok, namucili smo se da to napravimo. Nas mutavi razrednik je odbil poklon koji smo mu kupili. Sad na O.C.-u svira Forever Young, kak je to super pjesma. Seni, Teici...jesmo se ono dogovorile da nam je to tematska pjesma? Zaboravih.

praznici


Bila sam kod starog...u Puli. Pogledala sam sve one silne filmove u areni osim jednog, koji je osvojio 8 ARENA. Zivi i mrtvi, e to mi se bas nije dalo gledat. Koja sam ja budala. Bilo mi je ubitacno dosadno, moj stari je jedan dosadan tip. Njegova zena je jos dosadniji tip (ups).
Bila sam sa starom na moru, bilo mi je dosadno. Ljudi na moru su nekak bezveze. Starci ih puste s lanca i onda misle kak je to kul sjedit na stengama do 3 ujutro. Lol. Onda sam dosla doma. Doma je zakon. Nema do doma. Ak nis mogu bit na netu cijeli dan. Bar nekaj.

to je to


Ne da mi se vise pisat kaj i kak. To je to... Za mjesec dana mi je 15. rodjendan. Ne namjeravam to slavit, nema mi smisla. Tolko...



- 16:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>