E, bas sam nasao naslov....

srijeda, 22.08.2007.

zlo i naopako

Promenio posao, pre par meseci. Strasno!
Svaka promena je dobra..a zasto onda ovo iznad- strasno?
Pa tako - sve se nesto meskoljis, dvoumis...te jel tamo bilo bolje, kako ce biti ovde?!?!
I tako... ajd da kazem, svoj sam tu.
Dok ne promenim nesto radikalno - da sam svoj na svome.
Ja, koji sam freak sta se tice tehnike- zateknem:
fax masinu
pc od pre xyz godina
glupi stampac kojeg hranis sa jednim papirom jer inace blokira
zicne telefone
ovo je za urlanje!!!!
par meseci se koljem da to srede - dzaba!
dial-up konekcija..........
pa sad... imam ja svoj nacin borbe: prvo svima kazem da mi sve salju na mail. pa to traje, pa se
zaglupi internet, puca veza, stizu skenirane stvari od cudo megabajta.
a sto vam je telefon zauzet? primam mejlove! a da vam posaljem faksom? nemojte, ne vidi se
nista.
a kad treba nesto hitno da se odradi.... otvorim sve programe koji postoje i zakucam racunar samo
tako. pa dobro, sta je kompjuteru (tako ga zovu, kao da je space shuttle - pazi, kompjuter!)? zakuco
se! a sta to znaci? znaci da ne radi kako treba i da je izgleda pun virusa (auuuu, al na to strecaju, da se ne zaraze mozda!)!a jel moze to da se opravi! naravno, uzmete cekic i lupate po njemu iz sve snage! pa onda ne znaju jel se zajebavam ili sta. zvoni telefon u drugoj kancelariji, ja samo pojacam muziku.
a jel vi niste bili u ofisu? naravno da sam bio! a sto se niste javili, zvali smo vas na drugi telefon?
pa, nisam ja boginja shiva! kad pricam na jednom telefonu, kako da trcim da se javim na drugi? jel da vucem kabl? na zalost, nije dovoljno dugacak! stampac odneo kod ortaka da ga sredi. bilo je jedno dvesta grama tonera svuda, komadici papira zaglavljeni od pre Hrista. prekrstio se i sredio. druze, za ovako malo para to samo tebi radim i nikome vise! hvala ti, jbe me sto moram da se istezem svaki put kad nesto stampam i guram papir po papir!
dvajesprvi vek! do moga! mos mislit! bizmismeni! imal sta jesti i piti?!?

a, jel mozete vi ovo da prevedete? ne mogu! kako, pa vi znate engleski! pa jeste, al nisam ja pravnik da prevodim sve te izraze, to vam ni englez ne bi znao procitati a kamoli da razume sta znaci. pa kako cemo sad? nista, imate prevodioca pa platite. po stranici, tolko i tolko para. auuu, pa to kosta!
nista, tako vam je kako vam je!jeste upisali one podatke u svesku? nisam! zasto? znate kako, sveska ima noge, moze lako da odleprsa. a usb ne moze! a sta je to usb? to vam je ovo (izvadim dva komada iz torbice)! i sta sad sa tim? lepo ukucamo sve na kompjuteru (!) pa presnimimo na ovo i vi lepo to okacite oko vrata i gde god hocete. nema olovka, nema gumica, pisi, brisi, radi sta oces. a jel moze na ovo da se snimi? i izvadi covek iz fioke disketu (to cudo godinama nisam video)... kazem, tesko, al to vam je dobro da podmetnete pod onaj sto, znate da vam klacka!
jel se ja to zajebavam?!?!
aha!
- 08:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.