Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

"Dobro došli u Caras Galadhon!"

"Dobro došli u Caras Galadhon! Ovo je galadhrimski grad u kojem stoluje nasljednica
gospodara Celeborn i Galadriel, prijašnje Gospodarice Lóriena.Ona želi da se popnete gore i porazgovarate s njom.Ne dajte svojim srcima da klonu.Noćas ćete bar spavati na miru.Elentari vas očekuje“

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

twilight&shadow
-samo jedan pogled na njezin blog dovoljan je da vidite koliko je super i koliko zapravo talenta ima ova super cura kisskiss(a vjerujete najbolja je mama koju netko može poželjeti)
eellwynnaughtynaughty
-kad jednom započenete čitati njezinu priču-nećete moći stati,jednostavno ćete se zaljubiti u njezinu vilenjakinju i nikad vam neće biti dosta njaminjami
serena,sauni, ili hermiona
-a odaziva se i na nedimke poput candy,ribica,slatkica,eleina poluseka(MOJA poluseka),a možete je zvati i zaljubljenica u Harrya Pottera i vjerojatno niste ni posumnjali-živi u Hogwartsu i radi sve što prava čarobnica radi... zujozujo

Upozorenje i molba:

Upozorenje i molba:
Molim vas da ne komentirate ako niste pročitali ono što sam napisala.Odmah brišem komentare kao što su:bok,kiss,pozz,posjeti moj blog i sl.Ako želite ostavite „trag“ a niste stigli pročitati ili nešto,možete to napraviti,samo nemojte da vam moj blog služi kao oglasna ploča za vaše blogove.Bilo kakav bezobrazan komentar brišem.Ne kažem da vam se moj blog ili ono što pišem mora sviđati,ali onda barem navedite neki razlog.Ovdje komentirajte stvari uz priču ili LOTR,a za sve ostalo možete posjetiti moj matični blog (KLIK) Nadam se da ćete uživati na ovome i drugome blogu.

O meni:

Moje je ime je Elentari.Jedna sam mlada she-elf i živim u Lothlorienu,koji je najljepši na cijelom svijetu.jer nigdje druge ne rastu mallorni,niti elanori,niti niphredili. Jedan lik u mojoj priči se zove poput mene ali to nisam ja,nego mi je baš tom liku pristajalo baš to ime.Želite li stupiti u kontakt sa mnom možete poslati mail ili izravno se prebaciti na MSN razgovor,sve preko iste adrese,iliti:
sany778@hotmail.com
Jako volim Gospodara prstenova i to je definitivno najbolji film i najbolja knjiga na svijetu.Osobno najviše volim Rohance,iako sam ja Noldorka,i najviše volim zemlju Rohan,iako ja živim u Lorienu.Najčešće me možete naći na Hr Tolkien boardu među divnim i prekrasnim,a i posebno talentiranim ljudima!thumbupthumbup

četvrtak, 29.03.2007.

I. poglavlje-Kraljeva smrt (2.odjeljak)

A onda je izišla.Svi su ušutjeli ,pa čak i Gimli.Tiennia je provirila iz dvorane,a Arwenine ostale kćerke su se zapiljile u majku.Eldarion je šutio,njemu nije bilo potrebno da pita majku što se desilo.On je to već znao.I Arwen je šutila ali njezin uplakani pogled je sve govorio.Bila je zaogrnuta modro-zelenim plaštom,te se doimala hladnom,kao da su joj sve lađe potonule,da više nema razloga za živjeti.U narodu je zavladao nemir.Žene su naricale, oplakujući svoj narod koji je ostao bez Elessara,najplemenitijeg kralja koji je u njihov život donjeo mir i izbavio ih od tamnih usuda Sauronovih.Taj dan, 01, ožujka 120 Č.D je zapamćen kao dan velike tuge,veće nego ikad prije u narodu Gondoraca.
Još dugo je narod stajao tako okupljen.Eldarion,Tiennia,Aneeren i Saunielle su ušli u Dom kraljeva.Njihov otac je tamo ležao i izgledao je tako blaženo i lijepo,kao da je spavao i da će se probuditi svaki čas.Tiennia je ponovno zaplakala,sad još gore nego prije.Njezin plač je ispunio cijeli Gondor,plakala je dugo i neutješno poput svoje majke.Uhvatila je oca za ruku i nije ga htjela pustiti dugo vremena. Aneeren i Saunielle su se uputile u svoje sobe.Eldarion je bio tužan,ali je znao da mora razgovarati s majkom.Uputio se prema njezinim odajama.Kucao je pred njezinim vratima,ali ona nije odgovarala.
Eldarion je ušao u sobu.Tamo je zatekao svoju majku kako je sjedila je u kutu sobe i odsutnim pogledom gledala ispred sebe.Nije ni primijetila kada je njezin sin jedinac ušao u sobu.Gospa Undomiel je bila jedna od najljepših djeva što ju je svijet ikada ugledao.Na njezinom veličajnom licu odražavale su se mnoge patnje kroz koje je prošla. Zvijezda Danica svoga roda nije bila ni mlada ni stara. Ipak nakon što je postala smrtnica mnogo toga se na njoj promijenilo.Naravno da Eldarion nije mogao vidjeti tu promjenu jer je to bilo davno prije njegova rođenja,ako se gleda po računanju smrtnika,ali tu promjenu je osjetio u sebi prvi put kad su mu pričali priču o velikoj ljubavi između njegove majke i njegovog oca. A i otac mu je često znao pripovijedati o Arwen.
-Trebao si je vidjeti-katkad bi znao pričati sa sjajem u očima- vidjeh je u Rivendellu tog davnog dana,i bio sam uvjeren da spavam.Kosa joj se vijorila na vjetru dok je polako hodala među drvećem.Bila je zaogrnuta vilin-plašta ali nije bilo tog plašta ili odore koja bi mogla prikazati tvoju majku u punom sjaju.Jer bila je ona doista takva-Elessar bi se zamislio,jer čak ni on nije mogao naći prave riječi za nju-dostojanstvena i tajnovita,i ispod njezinih mudrih očiju krila se tuga,ali nikada nije posumnjala u sebe.
Tada bi mala Tieny potrčala pored njih igrajući se,a Eldarion je točno znao kako je Arwen izgledala prije. Svi su se smrtnici,pa i vilenjaci čudom čudili kad bi ugledali Tienniu. Bila je ona u srcu Gondorka ali je imala izgled kakve plemenite vilin-djeve. Na glavi joj se bliještila sjajna zvijezda,poput one što se davno bliještila na glavi Elberethinoj.Zato su je vilenjaci prozvali Elentari,a Eldarionu je najmilije bilo kad bi je zvao Elen.
Zatim bi Elessar otpjevao nekoliko stihova o Elbereth,kraljici zvijezda ili o Luthien Tinuviel djeve što se poput Arwen predala smrtniku.

- 19:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>