13.11.2006. / ponedjeljak

Was izt das? ist das ajn šujiewglgwleigli klobas... NEIN, DAS IST RAMMSTEiN BASS

I evo moj novi post.. jeee.. danas je jako lijepi dan.. počne kao uvijek z doručkom... kao i uvijek jeo sam mačka u vreči... to je zdravo.. i onda idem igricu VAU.. to vam je inače WOW.. ili ti ga WORLD of WARcRAFT... u školi je sve bilo super sve dok nije počeo prvi sat... ma i to ije bilo loše... dobil sam 4 iz fizike... jeee...nadao sam se trojki... poslije odmora počeo je još jedan sat... i tako poslije slijedećeg još jedan sat i još jedan i još jedan... i nisu već bili... onda pod hrv pišemo da je KAKO JE POČEO RAT NA MOM OTOKU? da je to homoristični film..i ja tiho vičem sve glasnije i tiše Tini: Aleksa, vrati se doma, skuhala ti baka kebab. No dosta o školi. Vratimo se ozbiljnijim temama. npr.......

npr. znate ona reklama pepermint:

jao, jao... ZADAH (3 godine prije uzme pepermint) ZA DAH koji se pamti....
a ja zmislil novo:
rrrr,rrr.. ZA HOD (onda 3 godine poslije uzme konzun toilet pepir) ZAHOD koji se pamti

I takve se ozbiljne teme nalaze u našem super ozbiljnom svijetu prepunom Ustava brače tj. Zakona brače... MAJKL SCOFILD je pobegel.. a debeloga i starčeka su vlovili...

Mateja mi je rekla da napišem post o Dream Theateru i evo ga.. evo.. vite ga?? tiho.. čuj kak diši!!!
I evo stranica za obožavatelje Prison Breaka- Zakon Bratje...

- 20:52 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.