Isla de Muerta

srijeda, 27.09.2006.

Rainroom

Malo reklame:P
To je bend od onih Finca koje sam upoznao u Irskoj.
Death Metalci:P
tu je link do njihovog pejđa
Rainroom
I dvije pjesme..
Selfless
Fragnance
evo drugi put ču napisat neki bolji post!
sad se mi stvarno neda:P a ni nemam o čemu pisat! a nikog baš ne zanima šta sam radio cjeli dan:P
1,5 Guinnessa sam popio danas party
onaj Irski točeni je PUNO bolji!
ali jebiga.. bolje išta nego ništa!

evo.. za DoDo

kisskiss

;)


maham vam! :P

27.09.2006. u 21:58 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pirates!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

volim...

svoju gitaru, Tadeja:P, Dodo, sve prijatelje & prijateljice, puljanke=P, metal, rock, Guinness, Irsku, moj snowboard, moju kosu, moj brod =P, familiju, smjeh, smijati se, kad se neko smije samnom, seven nation army, irsku folk muziku, Irce, Indijance, pirate, rečenicu "FUCK YOU, you know?", tradicionalne irske pube, Rock Cafe(sve), rum(onaj pravi, ne mercator rum), biti savršen (LOL!!!), DoDo, Slayer, Metallica, Pantera, TS,.. (nemam vremena sad pisat) DoDo