Isla de Muerta

nedjelja, 27.08.2006.

cork/bantry

24.8.
ok... isli smo u grad onda
u neki pub fred zeppelins. sami metalci su tamo. i imaju dobar guinness:P

25.8.
hangover.. glava boli! itd.
iso sam u setnju po corku. imaju jako lijepu univerzu. bas super. veliki dvorac s bas super vrtom.
taaako setao sam okolo dugo... vratio sam se u 15.30. i onda smo isli jest i navecer opet van.

26.8.
finci su otisli. ostao sam sam. opet sam iso setat po gradu cjeli dan. malo mi je vec dosadilo jer sam prehodao skoro svaku cestu:P
nista se nije dogadalo posebno danas.

DANAS
probudio sam se u 8.45 +, -
i iso na bus za bantry u 10.30. i sad vam iz bantryja pisem. tu je bas ljiepo. mali gradic je i nekako ne smijem ostat tu pa moram nac neki kamp izvan grada. ali najprije idem jest.
ajde ta!

za dodo :P
kiss

27.08.2006. u 13:48 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pirates!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

volim...

svoju gitaru, Tadeja:P, Dodo, sve prijatelje & prijateljice, puljanke=P, metal, rock, Guinness, Irsku, moj snowboard, moju kosu, moj brod =P, familiju, smjeh, smijati se, kad se neko smije samnom, seven nation army, irsku folk muziku, Irce, Indijance, pirate, rečenicu "FUCK YOU, you know?", tradicionalne irske pube, Rock Cafe(sve), rum(onaj pravi, ne mercator rum), biti savršen (LOL!!!), DoDo, Slayer, Metallica, Pantera, TS,.. (nemam vremena sad pisat) DoDo