Isla de Muerta

srijeda, 23.08.2006.

Irska jos uvjek

tue, 22.8.2006
probudio sam se u 11bang
onda sam iso setat po gradu i slikao malo okolo..
ima puno kipova sa zecima.. bas su opsjednuti...
ugl.. cjeli dan sam lutao po gradu a navecer sam iso s jednim englezom i 2 finca (metalci) u comedy club.
stand-up comedy je bas kul

danas sam si kupio the dublin pass.
to je jedna kartica koja ti da sve atrakcije u dublinu besplatno a kosta samo 27€.
inace sad idem lutat po dublinu. i idem u Guinness breweryparty na jedno besplatno pivoparty.
ajde pozdravljam vas sve! vidimo se!

kissza dodokiss
=P


...
bas sam se vratio.. 19.40 je
bole me noge za popizdit
cjeli dan sam hodao prehodao sam najmanje 20 km.
iso sam pogledat dracula museum, koji je najmanje 5 km od mog hostela, ali je bio zatvoren...
kad sam se vratio sam luto najmanje 1 sat okolo po ulicama da nadem wax museum, ali na kraju sam saznao da bi ga trebali premjestit ove godine, ali ga nisu pa ga zato nema.. =S
onda sam iso u jameson distilery (mmm free whiskey)
onda u guinness storehouse, to je pivovara (mmmm free beer)(guinness(mmm guinness))
i kad sam popio free beer(guinness) (mmm... guinness) sam polako iso natrag, ali se mi nije dalo ic s liftom pa sam iso po stepenicama, koje su bile fire exit pa sam se malo prestrasio jer su se sva glavna vrata otvarala od vani, pa sam se malo zakljucao unutra! ali sam onda naso izlaz..
i sta ste mi vi radili?
kiss za dodo =P


evo... onda sam iso u hard rock cafe!
nema bas puno hard rocka ali imaju guinness party

onda kad sam malo previse popio (a nisam ni jeo skoro nista cjeli dan), sam se izgubio u gradu i moje jadne noge kose su me jedva jos drzale su postale jos jadnije. kad sam jos jedva hodao sam saznao da sam jedno 2 km od mog hostela! ma dobro! jebiga!

ajde ta ta!

kiss za dodo

23.08.2006. u 12:54 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pirates!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

volim...

svoju gitaru, Tadeja:P, Dodo, sve prijatelje & prijateljice, puljanke=P, metal, rock, Guinness, Irsku, moj snowboard, moju kosu, moj brod =P, familiju, smjeh, smijati se, kad se neko smije samnom, seven nation army, irsku folk muziku, Irce, Indijance, pirate, rečenicu "FUCK YOU, you know?", tradicionalne irske pube, Rock Cafe(sve), rum(onaj pravi, ne mercator rum), biti savršen (LOL!!!), DoDo, Slayer, Metallica, Pantera, TS,.. (nemam vremena sad pisat) DoDo