Isla de Muerta

ponedjeljak, 21.08.2006.

Irska!!

bok!
tu cu palo pisat sta se mi dogada tu pa ako vas zanima onda svejedno nemojte citat.
btw tu nema sh i ch itd tako da ih nece bit ni u postu:P

jucer, ned, 20.8.2006
iz ljubljane sam odletio u london bez karte za dublin.(stara kriva)
u londonu sam morao onda ostat jedan dan.
jedni francuzi koje sam upoznao na avionu su mi ponudili da prespavam kod njih da ne spavam bas na cesti!

pon, 21.8.2006

u 5.40 sam otiso od onih francuza na bus prema aerodromu
tamo sam malo lutao itd...
u 7.00 ujutro su vec guzve! cak i na wcu!

ugl..
odletio sam u dublin u 9.35.
doletio sam oko 11.00 neznam bas tocno kolko je bilo sati.
onda sam iso na bus za dublin (centar) i lutao po dublinu i trazio hostel. trajalo mi je oko 2 sata :P a voznja busom je bila oko pola sata.

na aerodromu su mi uzeli kolu pa sam skoro dehidrirao. a tu onda nisam nikud vise mogo jer sam trebao pricekat da mi pripreme sobu a sobe pripremljuju u 15.00 a s onom 15kg torbom nisam bas htio lutat po gradu. pa sam iso na internet i bas kad sam napiso ovaj prokleti post mi je zablokirao!!za popizdit..
onda sam malo pricekao da mi daju sobu i sad sam opet ovdje spreman da idem bez teske torbe lutat po gradu i cugat tu i tamoparty

evo sve vas pozdravljam i sve to tu je super bas vam moze bit zao da niste tu i tako dalje:Dajde nemojte ovo citat jer je glupo.

jedan kiss za dodo... =Pkiss

prestani citat!

jebote..

21.08.2006. u 17:06 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pirates!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

volim...

svoju gitaru, Tadeja:P, Dodo, sve prijatelje & prijateljice, puljanke=P, metal, rock, Guinness, Irsku, moj snowboard, moju kosu, moj brod =P, familiju, smjeh, smijati se, kad se neko smije samnom, seven nation army, irsku folk muziku, Irce, Indijance, pirate, rečenicu "FUCK YOU, you know?", tradicionalne irske pube, Rock Cafe(sve), rum(onaj pravi, ne mercator rum), biti savršen (LOL!!!), DoDo, Slayer, Metallica, Pantera, TS,.. (nemam vremena sad pisat) DoDo