istina o životu

ponedjeljak, 27.10.2008.

Evo mene u blogosferu

Dragi Blogeri...

Nikada nisam mislio da ću se baviti nečim što ima ikakve veze s elektronikom.U vrijeme kad sam odrastao toga nije bilo, a i danas mi je to pomalo izvan mog načina mišljenja.
Pošto mi se sviđa vaš razigrani, raznovrsni, blogerski, demokratski svijet odlučio sam s vama podijeliti svoja "stogodišnja" iskustva iz svijeta teatra, života, seksa, pića i ljudskih snova koji su naš život.
Neću tupiti sa Shakespeareom i da je svijet igra lude puna buke i bijesa i da ne završava ničim nego ću o svom životu i svojim iskustvima pisati otvoreno, čestito i na ljudskom, našem, blogerskom nivou.
Sve što napišem za mene je istina. Neću vam ništa izmišljati. Ja izmišljati ne znam.To ostavljam književnicima.
Predmeti mojih rasprava su veoma različiti, pristup samoironičan i podložan svakoj vrsti kritike.
Uključite se kritizirajte, sve nadopune i nove ideje ću rado uvrstiti na svoje stranice. Budite naivni...

"Kad čovjek nešto radi čista srca sve mu je oprošteno" rekli su i sveti Augustin i Abelard.

Ja neću filozofirati...Ja ću govoriti istinu...Ja hoću biti Vi...Ja hoću biti narod.


27.10.2008. u 07:33 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (9)
Studeni 2008 (13)
Listopad 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog čovjeka koji je čitav život proveo ozbiljno se baveći teatrom i neozbiljno se igrajući životom. Pisano sa velikom ljubavlju za jedno i drugo.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

odmor za umorna srca

Miško

Maslackica.hr

Vedran.hr

Rusalka.hr

Lucija9.hr

Trazeci sebe.hr

Plejadablue.hr

Necutako.hr

Koraljka.hr

Vitae.hr

Poezija duse.hr

Decembar2001.hr

Barbara.hr

moji dani i noći.hr

Dream_maker.hr

Zmajka.hr

Majstorica s mora.hr

Sewen.hr

Mendula.hr

dordora.hr

obicna ja.hr

morska zvijezda.hr

prorok!.hr

prostransvo

zvijezdanova

promatram

teuta

luki

gustirna

lobyM

fra gavun

viaminveniam

santea

smotani