Samo iskrenost

21.11.2007., srijeda

Što je život ?

Nakon svega što sam prošao na fizičkom, emocionalnom, mentalnom i duhovnom planu, više ni sam neznam što je život. Nakon toliko životnih događaja, previše filozofiranja i duhovnog proučavanja kao da sam na nekom početku. Neznam ili kao da osjećam da me to više i nebi trebalo zanimati! Zašto komplicirati i na kraju svega mučiti se s time?! Valjda život samo jednostavno Jest to što jest i gotova priča o tome. Osjećam samo kao da sam se zatrpavao svim i svačim svasvih tih godina te samo uzaludno trošio svoj potencijal negdje drugdje. I što sad ???
Kako dalje ?? Nema umnog odgovora samo neki osjećaj u meni da trebam odustati od te potrage, gubiti tu energiju i nastaviti u potpuno drugim smjerom. Život je ono što mi se događa jednostavno pred nosom, a on polako prolazi dok ja tražim odgovor na pitanje: "Što je život?" Stvarno smiješno!!!!!!! E ovo mi nije trebalo! tj. to mi je zapravo trebalo!!!!!!!
- 19:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi