Iskopajte Si OkO

ponedjeljak, 05.03.2007.

Ahhh, eto vam...

Fore ovog tipa i black humor su meni najdraze stvari... Skupljam te glupe izraze i tak.....

-Dead womed don't say no!
-Nije tesko nauciti letjeti! Samo skocis i nastojis promasiti zemlju!
-The best fleet save is when you don't have fleet at all!
-Chuck Norris don't bealieve in Jesus, Jesus bealiave in Chuck Norris!
-Dok ne probam lava svinja je za mene kralj zivotinja.
-Bolje ispasti glup nego iz tramvaja.
-I am a n00b, SO WHAT???
-Ako se kunem majkom, mozda i lazem, ali ako se kunem ocem, ne lazem majke mi!
-Come to the dark side...we have cookies...
-Neko mi je podmetnuo drogu u heroin!
-Bila je zima vrucine teske,
mrtav konjanik jahao je peske,
sa sobom je vodio cigancicu plavu,
bila je celava i nosila je snalu.
-Ja dok slusam ne cujem!
-Ja dok gledam ne vidim!
-Prije sam bio umišljen, sada sam savrsen!
-Bolje biti malo udaren nego prebijen!
-Kako te Prospere, ljubim, po jednom zakljuciti mozes:
Zelim da zemaljski dom promijenis brzo za raj!
-Hrvatska vec vidje dosta raznih cuda,
Al ne nadje strika za toliko Juda.
-Neki glupan prijeti da cu biti lupan,
Ko da iza tog on nece ostati glupan.
-Ja volim macke, al nemogu pojest cijelu...
-Prodajem kucu s pogledom kroz prozor!
-Nije cilj dati zivot za svoju domovinu,nego natjerati onu drugu gamad da da zivot za svoju!
-Prodajem kucu na klizistu, jos malo pa u centru!
-Napala nas dvojica, a ja i frend sami!
-Kog vidim da skace s nebodera ubit cu ga kad dodje dolje!
-Zivot je jedina stvar iz koje se 100% neces izvuci ziv!
-Ne dajte djeci fotoaparat, kad tad ce vas uhvatit na djelu.
-Da sam znao da cu biti tako glup nebi se ni rodio!
-Prodajem lampu koja svijetli u mraku!
-Oko za oko, pasta za zube!
-Jeli zrtva bila ziva prije no sto su je ubili?
-Idu dva covjeka, osobito desni!
-Zivim od svog rodjenja i znam kako je to...
-Zivim cijeli svoj zivot.
-Rekli su mi da sam peder, a ja sam ih lijepo odalamio svojom torbicom...
-Tolko mi je otpala ruka da je vise ni nemam.
-Zivio sam do smrti...
-Zivio sam do smrti a onda su me ubili...
-Nasmrt su me ubili!
-To moras bit pametan da budes tak glup!
- 20:22 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.