Iskopajte Si OkO

srijeda, 11.10.2006.

Pod prisilom pisem ovaj post

Nagovorile me da napišem post. Kak sam proveo dan, hmmmm kad nema niš pametnije, ok o tom ću pisat. Ujutro sam se usto, pojeo čokolino (ne ne zezam se) spremio se u školu i naravno otišo u nju. Prvi sat smo se ko i uvijek trgali od smijeha jel nastavnik iz glazbenog izvodi neke afričke plesove, pa smo pjevali "Ja se konja bojim" i tak. Drugi sat je nastavnica ispitivala, a mi smo se ležerno zajebavali. Treći sat smo pisali njemački (bit ce to cak i petica). Četvrti sat je hrvatski na kojem smo obrađivali pjesmu "Zaljubljen u ljubav" (to me toliko zanimalo da sam poželio da je to blok sat, al jebiga nije rofl ). Peti sat je bila geografija, a riješavali smo zadatke tipa: u ZG je 3 sata kolko je u NY? (urnebesno zabavno) Šesti sat je bio tjelesni, haha nes smo se s kosarkom zabavljali. Sedmi sat je bila informatika, dok su drugi ucili, ja i Stimac smo se smijali Gredelju koj je sjedio okružen curama i predpostavljam uvaljivo im neke lovačke priče. Nakon škole sam bio sav mutav, vidio sam anu u gradu makar se tog ni nesjecam (ona mi rekla). I da, šutnuo sam bočicu od vigora na cestu i ona se rasipala po cijeloj cesti, srecom niko nije vidio. Mislim da ce danas benzinska dost zaradit od prodaje guma^^
Sve za danas od mene (a mozd jos bum piso)
- 16:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.