Kasalj s luftmadraca

četvrtak, 16.11.2006.

Povratak jeseni

(Melissa auf der Maur: Followed the Waves)

Vrijeme leti, nicht war? Po izuzetno suncanoj i toploj jeseni autor se vraca k svome blogu. Priznajem, da me je sve u vezi s monitorom i tastaturom bas odbijalo, jedva sam se nosio s elektronikom u uredu. Zato i vrlo decimiran broj emailova s moje adrese. Pa vani je bilo fenomenalno! Sve te boje, mirisi, ona "uljudna" atmosfera prirode, cak su i sugradjani bili malo smireniji. Ili sam tamo negdje u sedmom mjesecu popio neku kemikaliju, koja me je drzala u ruzicastoj sferi nekoliko mjeseci. :)

Ovih se dana kod nas odrzava tradicionalni filmski festival (www.liffe.si), oko sto filmova u dva tjedna. Quite an achievement, Watson. Neki ljudi uzimaju godisnji odmor, pa si pogledaju po nekoliko filmova na dan, zive od cigareta i kave te od kojeg prokrijumcarenog sendvica. Ali im oci sjaje! Ja sam osobno malo skromniji (moj je broj dana godisnjeg odmora vec poprilicno snizen, a pristojno si je priustiti i malo odmora na kraju godine. Znate ono- prijatelji, cimet, krisbam i kuhano vino). Pogledacu si sest filmova na festivalu i dva u redovitom kino program (Almodovar vec redovito silazi s festivalskih platna i u kina, ove godine tu je jos i Parfem, koji me zanima).
U kinima je, cini mi se, poskocio broj animiranih filmova. Prvi u seriji bio je legendarni Cars. Gledajuci taj crtic, nekoliko puta sam skoro pisao u gace, smijeha puna kapa. Onda Over the Hedge, pa Open Season... Za razliku od nebuloznih remake-celuloida, ovi crtici stvarno imaju neku originalnu notu i nisu bas samo za najmanje. Hehe, da li prozivljavam drugu adolescenciju?

A inace jos uvijek sljedbenik kave, paelle i teatra.

Just keep on rollin'...

16.11.2006. u 15:00 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Pomaze pri citanju

1) Havana Club Ańejo Reserva + Buena Vista Social Club

2) Cabernet Sauvignon + Virgin Queen Soundtrack

3) White Russian + Big Lebowski Soundtrack

Savjet: odabrati jedan broj na dan, kolicina: po potrebi

Uz miris kave

Annie De Meni
casopis Tarzan
Drito Konjske pizdarije
Dvori kaosa
Eugen iz Acija
Ptica Trkachica
regina elena
Tincica iz tramvaja

Rekose....

Conversation, like certain portions of the anatomy, always runs more smoothly when lubricated.
(Marquis de Sade)

Tu sais que ton cul pour moi c'est l'equivalent de la chapelle Sixtine... Remarque, j'y suis jamais alle a la chapelle Sixtine, je connais pas... mais ton cul je connais!
(iz filma Combien tu m'aimes )