Kasalj s luftmadraca

srijeda, 08.09.2004.

Divnog li otkrica

(Ibrahim Ferrer: Candela)

Ugledao sam ga na regalu. Nije bljestao, nije bio prekriven sijajnim koricama, nije izvodio trikove niti je ispustao glasove. Bio je potpuno tih, iste visine kao i njegovi drugovi oko njega, stajao je u redu kao i svi.
Ali mi je oko zastalo na naslovu, koji je blijedim slovima lezao na cudno zelenoj podlozi. I kako maestro DiGrassi kaze, cim zastane oko, zastane i mac te noga. (Kako sam se sad sjetio starog Giaccoma?? I need a drink...) Ruka je polako kao u snu primicala regalu i prst se je ispruzio prema njemu, koji je jos uvijek potpuno mirno stajao tamo i nicim odavao znakove sile, koje me je vukla ka njemu. Na kraju sam ga drzao u ruci i nadao se, da to nije san, da to nije slucaj momentalne sljepoce. Ne, to je stvarno bio DVD "Withnail&I".
Film, kojeg nisam gledao vec godinama, a svaki me je puta odusevio i otvorio mi nove oci te me vodio na nova prostranstva uma i iskustva. Da ne govorim o crnom humoru i ispijenoj faci Richarda E.Granta. :)
Uglavnom, DVD je sad na mom pisacem stolu, sada jedino trebam naci malo vremena, da si taj filmic i pogledam. Sto je lakse napisati nego ostvariti. Ali doci ce i taj dan, zavaliti cu se u foteljicu, ispruziti noge na tabure, napraviti si White Russian kao dragi mi bratic the-man-who-wanted-to-be-called-TheDude-Lebowski i krenuti u svemir kao karavana cigana.

08.09.2004. u 13:15 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Pomaze pri citanju

1) Havana Club Ańejo Reserva + Buena Vista Social Club

2) Cabernet Sauvignon + Virgin Queen Soundtrack

3) White Russian + Big Lebowski Soundtrack

Savjet: odabrati jedan broj na dan, kolicina: po potrebi

Uz miris kave

Annie De Meni
casopis Tarzan
Drito Konjske pizdarije
Dvori kaosa
Eugen iz Acija
Ptica Trkachica
regina elena
Tincica iz tramvaja

Rekose....

Conversation, like certain portions of the anatomy, always runs more smoothly when lubricated.
(Marquis de Sade)

Tu sais que ton cul pour moi c'est l'equivalent de la chapelle Sixtine... Remarque, j'y suis jamais alle a la chapelle Sixtine, je connais pas... mais ton cul je connais!
(iz filma Combien tu m'aimes )