Da li učenici i nastavnici mogu biti prijatelji na Facebooku - Pronađi pratnju
nedjelja , 30.12.2018.Je li zabrana komunikacije putem Facebooka ispravna?
Click here: Da li učenici i nastavnici mogu biti prijatelji na Facebooku
Umjesto da jedni drugima gledaju slike s ljetovanja - jedno od rješenja je da svaki razred osnuje stranicu i tamo raspravlja s profesorima. Moglo bi cijelo odjeljenje ili škola, da ima svoj Facebook profil koji bi se koristio za to, naročito ako o tom profilu svi brinu i da razmenjuju informacije.
Znam, teško je zamisliti da je vaša razredna Slađa Slina kojoj je omiljeni parfem naftalin ikada pratila modne trendove ili cirkala do jutra pa došla u školu da vam podeli pismene zadatke. Pred vama su mladi nastavnici iz Srbije koji su nam ispričali kako je raditi sa decom na početku karijere. Kneginja Milica, 29 godina Da li te klinci ozbiljno shvataju?
Je li zabrana komunikacije putem Facebooka ispravna? - Strategija regulacija ciljeva i uvjerenja korisna je kada učenik želi promijeniti ciljeve i vjerovanja povezane s uspjehom koji uključuju procjenu i emocije.
Mnogi učenici, ali i odrasli, nerado se prisjećaju trenutaka kada su ih nastavnici za vrijeme nastave otvoreno kritizirali. Čak i nekoliko godina nakon što se kritiziranje dogodilo ili se sustavno događalo, posljedice mogu biti dugotrajne, teške i traumatične. Nastavnici često imaju potrebu kritizirati učeničke jer smatraju kako je to dobra odgojna disciplina koja ih moľe motivirati da budu bolji, da ulaľu više truda u učenje i ponašanje, ali i da to bude način kako im se mogu osvijestiti posljedice njihovog ponašanja. Kritiziranje ne podrazumijeva vrijeđanje, već javno podcjenjivanje, prigovaranje i kaľnjavanje za neuspjeh i neprilično ponašanje, a u takvim trenucima nastavnik osjeća kako preuzima kontrolu nad situacijom. Je li doista tako? Pročitajte u nastavku teksta. Kako spriječiti ili riješiti situaciju u kojoj se učenik otvoreno kritizira pred cijelim razredom? Nastavnik treba otvoreno i iskreno razgovarati s učenikom i objasniti mu pravila primjerenog ponašanja. Učeniku je potrebno naglasiti kako neprimjereno ponašanje snosi određene posljedice i preuzimanje odgovornosti za pogrešan odabir. Djeca se često ne znaju izraziti, imaju privatne probleme kod kuće gubitak člana obitelji ili bolest i odraz njihovih situacija najčešće se odraľava neprimjerenim ponašanjem u školi, naglim padom uspjeha i ocjena, introvertiranošću i gubitkom interesa za druľenje i učenje. U takvim je situacijama potrebno pratiti znakove koje učenik moľda pokušava dati svojem nastavniku zadaćnice, eseji, domaće zadaće itd. Učenici ponekada na suptilne načine pokušavaju skrenuti pozornost na sebe i na svoje probleme u ľelji da im se pomogne. Nastavnikova je zadaća u tom trenutku istraľiti zašto je došlo do promjene ponašanja individualnim i iskrenim razgovorom s učenikom, a ako je potrebno, također je poľeljno razgovarati s roditeljima ili potraľiti stručnu pomoć i savjet školskog psihologa i pedagoga. Danas je uobičajeno i da su nastavnici prijatelji s učenicima na svojim društvenim mreľama. Kada su u pitanju učenici, nastavnici se trebaju suzdrľavati u javnim objavama u kojima se spominju njihovi učenici, pogotovo ako je u pitanju negativni osvrt na nečije ponašanje, znanje, sposobnosti, domaće zadaće i testove. Isprika treba biti iskrena i potrebno je pripaziti da se situacija ne ponovi. Djeca su osjetljiva i emotivna u svojem odrastanju i potrebna je izvjesna hrabrost kako bi priznali svojem nastavniku kako su se osjećali u određenim trenucima. Kritiziranje učenika na direktan ili indirektan način moľe snaľno utjecati na njegov razvoj i odnos prema školi i obrazovanju. Učenici se u razredu trebaju osjećati sigurno i zaštićeno, a nastavnici im svojim dobrim primjerom odnosa imaju priliku pokazati i naučiti ih kako se odgovorno ponašati prema sebi i drugima.
Freeman Hrabowski: 4 pillars of college success in science
Ona ističe da bi roditelji zajedno sa obrazovnim institucijama mogli da imaju veliku ulogu u razvijanju tehničkih kompetencija kod mladih kada je reč o upotrebi kompjutera i informacionih tehnologija. Reklo bi se da dete gubi vezu sa stvarnim životom što nikako nije dobro. Ja se nisam miješala. Najčešće navođene emocije, uz anksioznost, bile su užitak učenja, ponos, nada, olakšanje kao i bijes, dosada te stid. Korisno je da nastavnik pažljivo sluša učenika, da ga potiče na samostalnost, ohrabruje njegov trud i ustrajnost, pohvaljuje za napredak i učenje te da dobro reagira na učenikova pitanja. Ipak distanca mora da postoji. Neki od odzovora na pitanje : Zašto smatrate da je prijateljstvo nastavnika i učenika na Facebooku nepoželjno ili poželjno? Prenošenje tekstova s portala dopušteno isključivo u skladu s 2013-07-09. Zabrinutost postoji uglavnom zbog sve manje privatnosti. Da učenik može pitati kada je test i slično. Celoj priči nije pomogla činjenica da se već kasno probudio pa je morao direktno u školu na časove bez nade za presvlakom.
[Udovice za udaju novi pazar|Jebanjebabe|As oglasi sabac]
Oznake: info
komentiraj (0) * ispiši * #