Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

oPiS bLoGa

ništ...yeah blog...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost tu vam rady pleše z enejom.....kak je lepi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
armin je v belome odjelu..na toj fotki
mu se sestra ženila....isuse kak vam je on hot in live

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
to vam je julian....beba od mojega bratića...bas je cakani
(dok je bil mali)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
tu sam ja......dok sam imala dugu kosu.....za bozic



Free Music

Free Music



Free Music



LiNkOvI

karla...sretan

lea...wink

moja seka...tuzan

martin...blabla

emanuel...lud

kika...thumbup

Imaju li spajalice veze sa ljudskim pravima?
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



o MeNi

ja sam... sanja...wave
prezime...ne zanima vas...belj
živim u... kući...sretan
u selu mačkovec...zujo
imam 2 brata..dead
i 2 seke...wink
jednu blizanku...janju...puknucu
rođena sam 16.11.95....hrvatska
idem v oš šenkovec...greedy
6.b razred...eek
zakooon smo...!!!lud
i to bi bilo to...za ve...

thumbupkissrolleyeswinkeeknaughtycerekmah

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Slike.hr - besplatan upload slika

Slike.hr - besplatan upload slika


bzvz...

pozdravljam svoje druuštvo..
carlu..anu..ninu..
<3 <3 <3




slikice.....



Image and video hosting by TinyPic
jos jena fotka.....



Image and video hosting by TinyPic



bedzevi.com,button,badges,priponke,Converse All Star

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




utorak, 19.02.2008.

.......post kak saki drugi..........

waveej!!!! denes sam se odlučila kaj bum napisala velikoga posta.yes
danas smo poisali prirodo ja sam se nikaj ne vučila pa sam mislila da bum 1 dobila ali sve je spasila martika!!!(kojoj jako zahvaljujem)thumbupparty bravo!!! i onda sam si mislila da bu test koma ali je bilo u biti lako. pitala me je s pid i dobila sam 3, a jos sam i nekaj glumila za praktični rad i dobila sam pet!!!(bravo ja!) i bila sam jako jako sretna, glumila sam hobotnicu bas je bilo fora. smijehcool si znate da je pred par dana bilo valentinovokisscerekkisscerek e ja sam vam ne bila v skoli jer sam mela uzasno temperaturo kak si znate (iz proslog posta)! ali sam dobila oko 10 pismi! onda dok mi je maja to donesla sam bila jako jako happy!!naughtywink ljudi moji ja sam vam bila na audiciji za "naj glas"pjevapjeva mela sam uzasno tremu ruke su mi drhtale i onda tam dojdes nekaj te malo pitaju i pocnes pjevati ,tak me bilo sram,a onda sam se ufurala v pesmu i vec je se bilo supač!!! pjevala sam od tinevukov il terno per genova tak se zove jedna jako jako lepa pesma!!!!!!!!! i tak. smijehnut ja vam skupljam slavne (to si s skole skuplčjamo) skupljam se iz tree hilla, uvoda u anatomiyu, skupljam toseka, jenifer lopez, scarlet johanson i ve na novo skupljam ivanija balića!!! ak ko ima kaj o njemu nek mi brzo da!!!!!!!deadroflrolleyesrolleyes i to je to od mene za danas!!! pozdravljam: nikolinu,ivu, karlu,kiku, martiku,leu,maju,janju p i b , goricanca, luku h, karlub,anu, mišija, perija i se koje poznam!!! ak sam koga pozabila: bokich!!! mahhrvatskabeljzubo

- 20:36 - Oh, How I Wish . . . (80) - Isprintaj - #

nedjelja, 10.02.2008.

.........hallo...............

mahwave ej!!!!!!!!!!!!!!!! kak ste mi kaj???? ja sam vam jako bubana!!!! imam jako natećenoga levoga krajnika! cryno taak kaj sutra nam dosla v skolu......niti moja sekica janja ona je isto bubananozijevblabla......onda sutra moram k doktoricicrytuzan svi znate kaj nam se bliži valentinovo http://tinypic.com/view.php?pic=6yv6us7&s=1&hid=7&tag=srce
http://tinypic.com/view.php?pic=42jb6f9&s=1&hid=16&tag=srce
pa sam vam ja dela dve prigodne slikice! mi v skoli kak je poznato imamo škrinju za čestitke pa molim da ih dobijem barem pet!
http://tinypic.com/view.php?pic=2cd8zmd&s=1&hid=17&tag=srce
janji,karli,lei,i karli porucujem da sam im nest skopirala kaj im dam!!!
kladim se kaj ste si culi za najcool seriju one tree hill ja ju obavezno pratim saki tjedan pa evo vam nekse slikice:::::

http://tinypic.com/view.php?pic=8503f5t&s=1&hid=16&tag=one+tree+hill
http://tinypic.com/view.php?pic=8avx8uv&s=1&hid=22&tag=one+tree+hill
http://tinypic.com/view.php?pic=6yous09&s=1&hid=15&tag=one+tree+hill
i to je to!!!! pozdrav: lei,karli,janji p, iviki, kiki, martik svima iz 6.b!!!!!!!

- 20:43 - Oh, How I Wish . . . (9) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.