Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

oPiS bLoGa

ništ...yeah blog...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost tu vam rady pleše z enejom.....kak je lepi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
armin je v belome odjelu..na toj fotki
mu se sestra ženila....isuse kak vam je on hot in live

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
to vam je julian....beba od mojega bratića...bas je cakani
(dok je bil mali)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
tu sam ja......dok sam imala dugu kosu.....za bozic



Free Music

Free Music



Free Music



LiNkOvI

karla...sretan

lea...wink

moja seka...tuzan

martin...blabla

emanuel...lud

kika...thumbup

Imaju li spajalice veze sa ljudskim pravima?
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



o MeNi

ja sam... sanja...wave
prezime...ne zanima vas...belj
živim u... kući...sretan
u selu mačkovec...zujo
imam 2 brata..dead
i 2 seke...wink
jednu blizanku...janju...puknucu
rođena sam 16.11.95....hrvatska
idem v oš šenkovec...greedy
6.b razred...eek
zakooon smo...!!!lud
i to bi bilo to...za ve...

thumbupkissrolleyeswinkeeknaughtycerekmah

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Slike.hr - besplatan upload slika

Slike.hr - besplatan upload slika


bzvz...

pozdravljam svoje druuštvo..
carlu..anu..ninu..
<3 <3 <3




slikice.....



Image and video hosting by TinyPic
jos jena fotka.....



Image and video hosting by TinyPic



bedzevi.com,button,badges,priponke,Converse All Star

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




nedjelja, 27.01.2008.

...bzvz....

mahwavehay!!!!!!!!! kak ste mi kaj? ja sam vam ozdravila i ve sam kaj novayesyes! danas sam bila pre meši ali sam bila vuni (inace nesmem) i onda me baka skužila, štela me ubiti!!!!!!!!!!headbangmadbila je zivcana! ali meni je bilo cool!!!!!!!!!! ja i jos nekse cure smo isli k domu i tam smo nekšim dedekima kucale na vrataludlud(glupace)! i onda je jen videl, mi smo bezale kaj luđakinje(doslovno) a on je za nama psoval i tak ! tak je bilo ludo i smesnoroflzujobeljbeljzubo!!!!!!!!!! jucer pak sam si lepila na prst (umjetnoga) nokta, z sekundnim super lepilombangbang, nesam si mogla nikak skinuti. ali onda sam si ga doli s škarama zrezalazijev: jako je bolelo!!!!!!!!! tko od vas gleda rukometa????????? ja obavezno saku utakmicu!!!!!!!!!!!!!! denes je veliko finale! bas gledam i pisem vam!!!!!!!!!!!hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska na licu sam si se nacrtala i oblejla majcu o ve se deremblablablablaparty:pjeva . kak se jucer balić plakal dok su pobijedili francuze!!!!!!!!! a oni su nas proslo leto.eeknono (glupani)! ali mi nikaj nebremo bez đombe!!! on navija i v publiki je i jucer i danas ''sandi cenov'' (pjevač)!!!!!!!!!!!!!!! meni vam je od rukometasi najlepsi BALIĆhrvatskahrvatska I TO JE TO!!!!!!!!!! pozzzz...lei,kiki,moni,maji,karli,ivi,marti,janji p., svima koji me ćitate!!!!!

- 17:00 - Oh, How I Wish . . . (19) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.01.2008.

....nemam pojma.....

ej!!!!!!!!!mah bok ljudovi! kak ste kaj?sretan ja imam novoga dizajnićathumbupyes! zahvaljujem karli (manchekovi) i martiki!!!!!!!!!!!! kaj su mi ga promijenile!!!!!!!! jako sam živčanaheadbangmad!!!!!!!!! brat me srdipuknucu!!!!!!!!!!!!! kaj jos da napisem? roflzalivenblabla
pozhrvatskazujopjevakissnaughtyyessretanmahwavethumbuppartywink svima!!!!!!!!!!!!! i pusachkisskiss

- 19:03 - Oh, How I Wish . . . (8) - Isprintaj - #

utorak, 15.01.2008.

...........hey...........

wave bokić!!!!!!!!! kak ste kaj ja sam jako, jako hepyyyesthumbupparty . da nas sam iz matematikeyes ja dobila 5!!!!!!! je!!!!!!thumbupsretan ! i tak ja vam gledam veceru za pet! i tak to!!!!!!!!! zujo znate kaj ja sam se prijavila na "naj glas" (natječaj v mojoj školi)! i tam bum pjevalapjevapjeva!
nebrem si izabrati pjesmucryheadbangmad! ak imate prijedloge komajte!yes imam jednu novost za vas karla bu mi (valjda) premenila dizajna!!!!!!!!! neksega jako,lepoga!!!!zubowink jako joj zahvaljujem!!!!!!!
pozdravljammahwaveyessretanbeljzubocoolroflpjevazujosmijehzalivenlazenaughtynutrolleyesparty: kiku, ivu, martu, karlu manchekovu, leiku, janju p., i sve koje poznajem!!!!!!!!!!

- 17:56 - Oh, How I Wish . . . (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.01.2008.

......bokich..........

waveej ljudi! sorach kaj sam nikome ne komala i to. nisam bila doma!!!!!crycry kak ste mi kaj? ja sam se prek prazniki z nikim ne cula! sutra pocne skola a meni se opce neda kaj tam poslušati ! ja sam vam sutra dežurnayes! da da dapartypartypartyblago meni!!!!!!!! ve vam ja tak malo surfam po netu i igram kompa!!!!!!!!!!!!!!!! pitali su me kak mmi je brat on je super!!!!!!!!!!!!!!! e ocem redi kaj je jako bezobrazno od dine kaj je ono napisala karli!!!!!!!!!! sorach dina ali ono kaj sam ja rekla je je istina!!!!!!!!! zakaj se mucis ak te on nece!!!!!!!!!! uostalom si vidla kaj je manchek napaisal . pozzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

- 12:50 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.