One day I'm gonna grow wings https://blog.dnevnik.hr/isaka33

četvrtak, 29.10.2009.

Sabali Sabali


Pokušavam se prisiliti da učim....ali po stranicam se krećem sporo ko puž. Gradivo toliko puta pročitano da mi više pozli kad samo pogledam te stranice...a opet s druge strane znam da me čeka još puno sati štrebanja i štrebanja i polaganog umiranja.....

Ali ajde nisam baš kompletno neproduktivna. Uhvatilo me strašno, gotovo zapanjuće spisateljsko nadahnuće.....tako uvijek bude pred ispit. hahahhahahahahah

Stalno nešto piskaram, zamišljam, planiram.....dođe mi da puknem od ideja i zamisli a onda se vratim ponovno definiciji "tehnike prava u interpretaciji pravnih pravila".

Divim se ljudima koji ove suhoparne stranice upijaju tako lako. Ja se doslovno osjećam ko grešnik dok zlostavljam svoje sive stanice pokušajima da zapamtim jednu definiciju koja ovaj svijet pouzdano nije učinila boljim i jednostavnijim mjestom.

Nikad mi pojam "Inflacije riječi" nije bio jasniji kao kad sam učila ove predmete. To su predmeti o ničemu. Samo jako jakooo puno riječi, nabacanih u duge nizove......s tolikom hrpom gramatičkih i stilskih pogrešaka da slobodno mogu reći da ih ima biti sram!!!!


Trate se ljudske godine, novac i entuzijazam....naše školstvo nije u kur**...a ne. Ono je odavno zaobišlo ku*** i sad je u dubokim govnima!!!!!!!!

Umjesto da me učine željnom znanja učine me željnom psihijatra i narkotika.

ARGH!!!!!!!!!

Dođe mi da vrištim i poludim ponekad, koliko je frustrirajuće.
Voljela bi reći da se ne trudim uopće.....ali, čudnog li čuda....stvarno se trudim. Samo što sve ide tako sporo....

Strpljenja strpljenja.....

Sabali sabali....




29.10.2009. u 16:28 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

:P

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr