Irudtravels d.o.o.

četvrtak, 06.09.2012.

Romanija

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ovako izgledaju rumunjska ljetna jutra...

Photobucket

a ovako rumunjske žene :)

krenuo sam na Zapad prema Temišvaru - krajolici - rekao bih tipično rumunjski. Ali uživao sam u vožnji po odličnim cestama i s obzirom da je bilo jako vruće puno sam stajao i slikao. Nasmijavala su me imena gradova poput Margina i Faget :D

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Prikaz veće karte

Stigao sam u Temišvar. Sa smanjenjem putne brzine eksponencijalno je porasla temperatura ispod motorističke jakne. Trebalo je pronaći i Ancinu adresu - e to je bilo malo sjebano. Navigacija se gubila ili sam ostao bez baterije - ne sjećam se više (naime na kraju puta mi je podosta stvari riknulo: od alarmnog disc-locka do tipke paljenja mojeg Navigator mobitela) ;) - uz to ni ekipa na ulici pojma nije imala gdje je što.

Photobucket
Timisoara

Konačno se našao neki taksist koji me do nekud dopremio na način da sam ga pratio do tog krila studentskog doma gdje je Anca smještena. Sjeo sam u birtiju s wi-fiem i naručio pivo. Javio sam se i Anci koja se ubrzo spustila dolje. Ošli smo do grada u šetnju, razgledavanje i hladno osvježavajuće piće gdje nam se pridružio i njezin dečko s kojim živi u st. domu.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Anca, Kawi i ja

Napričali smo se i nadružili (ali naravno nikad dovoljno) i bilo mi je vrijeme da pođem na još jednu kratku dionicu taj dan - do Pančeva gdje sam iznenadio Nebojšinu familiju i donio im paket - mobitel s eng. brojem za Nebojšinu mamu - koji je prošao u koferu mog motora više kilometara nego neki ljudi za cijeli život. Oni su me nahranili zauzvrat i kao pravi domaćini zadržali do mraka. A za to se vrijeme Ana Marija, koja me čekala u stud. domu u Beogradu zabrinula pa sam ju umirio jednim kratkim sms-om u kojem sam ustvrdio da stižem brzo. Pančevo, most i evo me ispred doma. Tuš...Ženska kula studentskog doma...Ana Marija --- spavanje! NEPROCJENJIVO :)

dobro jutro:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

06.09.2012. u 16:30 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2012  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr