Irudtravels d.o.o.

utorak, 08.11.2011.

Dalje na Sjever

Još sjevernije.
Topli doček. Jura je došao po mene, odradio mali photo-shooting i pomogao mi sa stvarima do gore. Tu sam prvi put upoznao njegovu djevojku Makedonku Anetu. Upoznao sam i njezinu odličnu kuhinju :P a i nepce mi je vapilo za nečim pripremljenim kod kuće. I za toplim tušem. Nekad toliko volim sva jednostavna i složena rješenja koja nam je donijela moderna civilizacija. A u uobičajenim ih prilikama uzimam zdravo za gotovo i krajnje podcjenjivački ili čak licemjerno svrtavajući ih u koš svega lošeg što suvremeni svijet nosi. No dosta filozofiranja! Možda još samo malo o Švedskom političko-gospodarsko-društveno-inom sustavu. Aneta, Jura i ja odmah smo se složili da se radi o sustavu uspješnog komunizma, na temeljima toliko voljenog kapitalizma (naravno) ali s nekom simpatičnošću i vjerom u to da možeš kulturno živjeti i možda ponešto i postići (ovisno o osobnim aspiracijama) ponekad negdje otputovati itd. Svoje smo teorije i zaključke većinom izvukli iz izgleda njihovog rentanog stana :DDD
Nakon svega toga i ugodno provedene večeri ošlo se spavati. Već smo skovali plan za idući dan: zajednički ručak i moje individualno razgledavanje obližnjih znamenitosti jer bio je petak i oni su oboje radili (na Vasteraškom sveučilištu) - ipak, bio je ludi petak; poslije ručka sam doživio švedsku norijadu. Bilo je fakat luuudo: stotine maturanata prolaze gradom u traktorskim prikolicama odjeveni u posebne odore i neke mornarske kapice luduju i puštaju uber-glasnu muziku. Vrlo originalan način za proslaviti dan maturanata. Moji domaćini su se uputili natrag na faks a ja prema obližnjim jezerima, bogataškom otočiću i jednom dvorcu. Bilo je odlično a iskusio sam i prvo kupanje u švedskom jezeru. Bilo je turbo osvježavajuće!
Ponovno uletih na neku proslavu. Naime, jedna Jurina kolegica, Bosanka, slavila je obranu doktorata, pa sam dobio obilazak Jurinog i Anetinog radnog mjesta s uključenim finim obrokom :P
Izašli smo kasnije i van u balkansko-švedskom društvu. Velik broj Jurinih kolega, okupljenih oko jednog profesora Hrvata su s naših područja, a jedan Šveđanin Stefan koji nam se pridružio isto je gotovo Balkanac jer je preuzeo gotovo sve naše obrasce ponašanja... A lud je već sam po sebi! Pili smo pivu od banane i odlično se zabavljali, a većina ostalih gostiju u pubu bili su klinci koji su nastavljali maturantsko slavlje. Oko 1 ili 2 ujutro kad smo se vraćali kući opet sam se divio tom fenomenalnom efektu gotovo vječne noćne svjetlosti. Ali nisam bio jedini; i ostali su mi rekli da, koliko god tu već živjeli još uvijek ih to očarava. Meni je to jednostavno predobro. Vječito gladni, kod Jure smo ponovno jeli, ovaj put fast food kebabe. I bili su fini. Naposlijetku smo, premoreni, pozaspali. Kad se dobro osjećam, uvijek dobro spavam. Pa sam tako ovu noć potpuno prespavao i ne doživio glasnu grmljavinu i kišu po noći. Ujutro easy Saturday... Izležavanje, doručak, vožnja motorom, razgledavanje vikinških ostataka, veličanstvenog vikinškog labirinta; sve u svemu dobra zabava - da ne zaboravim i odličan ručak nakon bijega kući od crnih oblaka u daljini, koji su se na kraju ispostavili fejkerima. Naprotiv, vrijeme se ful proljepšslo pa smo popodne uživali u šetnji predivno osunčanim gradom uz jezero. Na kavi smo raspravljali o planovima za nedjelju: potencijalan let jedrilicama ujutro i karting popodne! Nažalost, atraktivne aktivnosti su nam se izjalovile jedna za drugom, a nije čak ni vrijedno trošiti riječi na objašnjenja. U svakom slučaju odložili smo to za moj drugi posjet Vasterosu :D na kraju smo to pretvorili u superopušten piknik i drużenje uz jezero koje nam je sve nadoknadilo - imali smo superzabavan roštilj, oktanska uzbuđenja, a palo je i jedno kupanje s patkama :D
Sunčani švedski dani provedeni tu s mojim domaćinima i njihovim prijateljima, uz vječiti dan i predobru hranu i druženja bili su predivni. Pratilo je to i prelijepo lipanjsko vrijeme (ono noćno nevrijeme još je dodatno začinilo dojam) stvarno jedinstven način da vidiš prijatelje u jednom drugom okruženju ...no kako svemu lijepom dođe kraj, tako je i meni došlo vrijeme da krenem put Stockholma zbog sutrašnjeg broda za Finskuuuu.

08.11.2011. u 23:44 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr