Irudtravels d.o.o.

nedjelja, 15.05.2011.

Wales

29 i 30.04.2011.

Photobucket

Photobucket

Probudio sam se u turobno i oblačno jutro. Spavao sam dobro. Treba se spremit i poć. Prvo ću do glavnog grada Zemlje Gala, kako bi rekli Francuzi. Oblaci su se ubrzo razišli i imao sam lijepo, sunčano vrijeme na putu... Prošao sam pored Newporta pa peglao dalje prema Cardiffu. Parkirao sam kod Cardiff castle-a i krenuo u šetnju gradom.

Photobucket

Photobucket

Grad je lijep, ugodno je bilo šetati, a neki su lokali bili izuzetno svečano ukrašeni. Kad sam na crvenim, bijelim i plavim balonima ugledao likove Williama i Kate, bilo mi je sve jasno. Onda sam vidio i posebne menije kojima za "samo" 20 funata mozete i vi biti dio velikoga slavlja. Koji bullshit. Znači pompa oko vjenjčanja je došla za mnom i do Walesa... A dobro da ima normalnih birtija. Sjeo sam u neku i popio talijanski Peroni te prigrizao odlične pržene onion ringse!
Bio sam tu neko vrijeme - punio ajfon :D i onda jos prosetao gradom! Pa sam se vratio do bike-a i nastavio prema Swansea-i. Stigao sam kasno popodne i samo lagano prošao kroz grad, te udario na sjever, prema Holyheadu, mojoj sutrašnjoj destinaciji odakle plovim u Irsku :)
Vozio sam se lijepim predjelima i onda stigao u jedan gradić gdje sam se zaustavio kraj lokalnog rugby igralište. Inače, Velšani su ludi za ragbijem i gradovi i mjesta su im puni stadiona i igrališta, kao i sport pubova s prijenosima tekmi uživo...

Photobucket

Photobucket

Tu sam stao odmorit i onda čuo neku lajv svirku; pa sam otišao to provjerit. Bilo je zakon, neka feštica za Bank holiday (bio je petak prije prvog maja, oni inače nadoknađuju praznike koji padnu na dane vikenda - mogli bi se i mi ugledat na to) i bilo je baš veselo. Bend je dobro svirao, a ekipica je čagala na zvukove violine :)
Konačno sam i ja došao na svoje jer su odsvirali jednu improviziranu stvar koja je isla otprilike ovako: 
"I wake up, it's friday, on telly there's Royal wedding it's a Bank holiday....
I onda refren:
La la la la lalala lala la la la WHO GIVES A FUCK!"
:)
Moram dalje, vec je predvečer i spušta se mrak. Nekih 20ak km sjevernije skrećem uzbrdo na makadamski put u neku šumicu i ubrzo nailazim na zaklonjeno proširenje s lijeve strane; tu ću spavati. Podigao sam šator i skuhao tjesteninu a la tuna i paradajz - danas posebno kupljenim sastojcima za to posebno jelo! Bilo je ful ukusno i spavao sam odlično, do 5 ujutro kad je jaki vjetar, koji je po noći počeo puhati. Odlučio malo zafrkavati moj šator. Kad sam to sanirao odspavao sam još dva-tri sata a onda se digao, jer sam ionako trebao poći. U 14:30 mi ide brod za Dublin. Danas sam samo vozio. Kroz Wales highlands, predivne predjele koji su me ful podsjećali na istoimene Škotske, ali uz neku vlastitu draž i posebnost. Sve te planine pune ovaca koje pasu, rijeke i potoci koji se razlojevaju po kamenim koritima, uske i uzbudljive cestice, šume i proplanci na kojima pasu konji... Stao sam na jednom mjestu odmoriti i onda zabrijao da kao moram požuriti pa sam tih posljednjih 40km do Holyheada malo jurio, misleći da ću tamo doći točno 1h prije ukrcaja, a na kraju stigoh 2sata ranije. Ah te vremenske zone ;)

Photobucket

Stao sam u koloni za ukrcaj i malo porazgovarao sa penzićima iz bube oldtimera Ircima, onda s još jednim krupnim i dobroćudnim Englezom koji doma ima GS-a 1200 izmjenjivao putničko-motoristička iskustva; pa sam, kad ga je žena zvala da se više vrati u auto :D, izvadio svoj tupperware s ostatkom tuna tjestenine i to pojeo, hraneći pritom mutave i radoznale galebove :)

Photobucket

Photobucket

Došlo je vrijeme za ukrcaj - ovaj put sam jedini biker on board...

Photobucket

Photobucket

15.05.2011. u 14:37 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr