Irudtravels d.o.o.

ponedjeljak, 09.05.2011.

Goodbye France

Dočekalo me lijepo jutro... Kao i svako :D

Photobucket
on the way

Jos samo cirka 20 sati Francuske. For a longer while... Nakon doručka i već rutinskog sklapanja šatora krećem u obilazak plaža dana D. Bio sam po svuda i trajalo je vrlo dugo. Ogroman teritorij podijeljen na 5 glavnih plaža ili sektora gdje su se saveznici iskrcavali.

Photobucket

Photobucket
evo saveznici opet se iskrcavaju :P

Gotovo nezamislivo. Mogu samo zamišljati kako je bilo vojnicima trčati po tom nepreglednom pijesku pod punom ratnom spremom... I sve to dok po tebi tuče teška artiljerija s okolnih brdašaca. Ja bih se bio zadihao nakon 50 metara pretrčanih po tom mekanom pijesku natjeravajuci se s Jasperom i Bangsijem :)

Photobucket
Omaha beach

Photobucket
Omaha beach

Photobucket
Utah -- Omaha -- Gold

Bilo kako bilo, puno je tu raznih muzeja sa hrpama prikupljenih ostataka i daje neku sliku koliko je to sveobuhvatno bilo. U plićacima brojnih plaža ostali su ostaci improviziranih pristaništa, a na nekoj tabli sam pročitao da je nekoliko kompanija kroz pune dvije godine čistilo 'scrap' ili sve te ostatke sa cjelokupnog područja...
Sve polako završava, krećući se prema istoku oko grada Ouisterhama. Ja sam taman prije tog grada poželio kupanje u Normandiji, na Uskršnji ponedjeljak, i da  se još jednom okupam u Francuskoj (treniram za hladno Irsko more) na jednoj zgodnoj plaži prvo sam jeo kraj motora, a onda sam se spustio do mora. U to vrijeme došle su i dvije cure sa konjima isto na plažu, skinule se u kupaće i konje odvele u more. Ja sam kroz sljedećih 15ak min naučio 2 lekcije: plima je tu jaka - puuuno jača nego u RH. i drugo: konji baš i ne vole vodu. Naime; ja sam ušao u more odmah  nakon djevojaka i konja, i hodao po mekanom pijesku. Malo sam cvokotao i oklijevao jer je voda bila fest hladna. Onda se okrenuh i učini mi se da bi mi torba uskoro mogla počet plutati! Trčim natrag i na moju sreću, samo mi se malo smočio šuškavac (kad sam ostavio stvari bile su 5 metara od ruba mora) onda sam sve to skupio i trčao od mora da ostavim dalje i da konačno odradim taj 'Normandijski zalet'
Kad sam se okrenuo natrag prema moru vidim konji trče van. A i bili su dosta nemirni u moru. Ispružio sam ruku prema svijetljijem smeđem. Mislio sam da će stati pa da ču ga zadržati; ali on je čuo tamnijeg iza sebe pa je pojurio u galop ko strijela kraj mene.. Valjda su se htjeli utrkivati. Curke su izašle i trčale zabrinuto prema njima. Ja sam pak pogledo svog konja gore 'privezanog' On nije nikud bježao :D
Zalet u more.. Brrrr. Kad sam se već sušio i grijao na suncu, vratile se ove s konjima. Bilo je sve ok :)
Vrijeme je da se krene. Mene je čekao još dobar komad puta. Ali ne moram nikud žuriti. Večeras naime nema kampiranja. Idem sve do Dieppea, gdje ću čekati ranojutarnji brod za Newhaven - idem u Englesku!!!
Zato sam se zaputio prvo prema Le Havreu. Navigator me doveo do ogromnog i izgledom vrlo zanimljivog, dugačkog mosta - plaća se mostarina: fak! To je most preko delte rijeke, a s druge strane mosta odmah je Le Havre. Dolazim pred naplatne i vidim traku posebnu za motore - i mislim si šta je to.. I tek onda uočavam da još piše i GRATUIT. Nisam mogao vjerovati pa sam jos i u prolazu pitao frajera u kućici na traci do, kao jel to to? Reko lik - Samo vozi! Ajde prvi put da je nešto za bajkere džaba :D 6€ ostaje u džepu. Pretvorilo se na kraju u večeru u Dieppe-u :P
U Le Havreu sam stao neko vrijeme, prošetao malo. Lijepe prizore na moru osvjetljivalo je Sunce koje se spuštalo.

Photobucket
Le Havre

Photobucket

Photobucket

Photobucket
sunset

Krenuh prema Dieppe-u. Cilj je da dođem čim kasnije, ali da ipak vozim dok je dana. Stigao sam oko 22h. Prošao gradom koji je baš simpa, ustvrdio gdje je luka i potom večerao. Ništa im ne radi preko noći, pa sam se vratio u luku i pitao gdje mogu čekati. Logično, u čekaonici...
Malo drijemam, malo punim mobitele, malo pišem ono što i sad pišem :D
Oko 4 idem prema motoru i na ukrcaj, prolazim kontrolu i sve parkane aute i na početku parkiram kraj jedne Yamahe XT-R.

Photobucket
Dieppe, luka

09.05.2011. u 19:53 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr